• تلفن : 9108 76 44 - 021
  • ایمیل: info@roznursing.com
  • ساعات کاری: شبانه روزی

اجاره تجهیزات ICU در منزل

 

شرکت جهان پخش آرام به عنوان بزرگترین شرکت تجهیزات پزشکی در زمینه تجهیزات ICU در منزل می باشد . در این مطلب قصد معرفی خدمات و همچنین نحوه اجاره تجهیزت ICU در منرل را داریم .

شرکت جهان پخش آرم با سالها تجربه در زمینه فروش تجهیزات پزشکی و همچنین اعزام پرستار سالمند در منزل ، طی سال های اخیر در زمینه اجاره تجهیزات پزشکی در منزل نیز پیشرفت های چشمگیری داشته است .

 

جهت اجاره و خرید محصولات پزشکی ، CCU و ICU می توانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید :

تلفن دفتر فروش : ۹۱۰۸  ۷۶ ۴۴ – ۰۲۱  و  ۹۱۳۲  ۷۶ ۴۴ – ۰۲۱

تلفن همراه : ۱۷۵۱  ۰۱۳  ۰۹۱۲  و  ۱۷۵۰  ۰۱۳  ۰۹۱۲

تجهیزات ICU در منزل :

خدمات ICU در منزل شامل مراقبت پرستاری در منزل و همچنین اجاره تجهیزات پزشکی مخصوص بیماران ICU در منزل می باشد . در زمینه اعزام پرستار در منزل ، نکته قابل ملاحضه این می باشد که پرستاران مراقبت از بیماران ICU در منزل حتماً باید دارای مدرک تخصصی این حوزه باشند که شرکت جهان پخش آرام با همکاری مرکز خدمات پرستاری رز ، توانسته است پرستاران کاملاً متخصص را به صورت شبانه روزی برای تمامی بیماران ICU در منزل اختصاص می دهد.

همچنین در زمینه اجاره تجهیزات پزشکی ، شرکت جهان پخش آرام ، به عنوان بزرگترین مرکز آنلاین اجاره و فروش تجهیزات پزشکی در تهران با دارا بودن تمامی امکانات مورد نیاز یک بیمار ICU در منزل آماده ارائه خدمات در این زمینه می باشد .

 

از جمله تجهیزات و خدمات شرکت جهان پخش آرام با همکاری شرکت خدمات پرستاری رز می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ۱- اجاره اکسیژن ساز
  • ۲- اجاره ونتیلاتور
  • ۳- اجاره تخت بیمارستانی
  • ۴- اعزام پرستار متخصص
  • و…

 

اتاق ICU در منزل

 

 

نگران تهیه و هزینه های بی مورد خرید این دستگاه های گران قیمت نباشید . شرکت جهان پخش آرام ، تمامی این تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات همانند کپسول اکسیژن ، ویلچر برقی و… را با قیمتی ارزان تر از همه جا ، به شما عزیزان اجاره می دهد .

اجاره دستگاه هایی همانند اجاره اکسیژن ساز بسیار بهتر و به صرفه تر از خرید اکسیژن ساز می باشد  .دستگاه های شرکت ما به صورت هفتگی توسط تکنسین های متخصص بررسی شده و صحت عملکرد آنها مورد بررسی قرار می گیرد . همچنین برای رعایت موارد بهداشتی ، تمامی این دستگاه ها قبل از تحویل و بعد از تحویل ، توسط همکاران ما کاملاً استریل شده و تا حد ممکن هم از لوازم یکبار مصرف در آنها استفاده می شود که با هر بار تحویل ، قطعه نو داخل دستگاه گذاشته شود.

خانواده هایی که بیمار ICU دارند به خاطر هزینه های بالای نگهداری بیمار در بیمارستان ، ترجیح می دهند ک بیمار را به منزل خود بیاورند . ولی مراقبت و نگهداری از بیماران ICU و CCU باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود . ما با دارا بودن متخصص ترین پزشکان و پرستاران ، می توانیم تمامی نیاز های شما را برای مراقبت از بیماران ICU در منزل فراهم کنیم . در این فرآیند استفاده از خدماتی همانند اجاره تجهیزات ICU در منزل می تواند در هزینه های این خانواده ها صرفه جویی زیادی داشته باشد  .

 

شرکت ما به عنوان بزرگترین شرکت اجاره تجهیزات ICU در منزل در حال فعالیت می باشد . جهت اجاره تجهیزات ICU در منزل می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید :

 

تلفن دفتر فروش : ۹۱۰۸  ۷۶ ۴۴ – ۰۲۱  و  ۹۱۳۲  ۷۶ ۴۴ – ۰۲۱

تلفن همراه : ۱۷۵۱  ۰۱۳  ۰۹۱۲  و  ۱۷۵۰  ۰۱۳  ۰۹۱۲

 

جهت اطلاع از قیمت تجهیزات ICU در منزل هم می توانید به فروشگاه سایت ما مراجعه کنید.