پرستاری از بیمار کرونایی
27
بهمن

مراقبت و پرستاری از بیمار مبتلا به کرونا در منزل به صورت شبانه روزی و پاره وقت از دیگر خدمات شرکت خدمات پرستاری رز می باشد. به همین جهت قصد داریم تا در این مطلب توضیحاتی را درباره پرستاری و مراقبت در منزل خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید. همچنین برای استخدام مراقب و پرستار در منزل تهران برای مراقبت و پرستاری از بیمار مبتلا به کرونا و … به صورت پاره وقت و تمام وقت و شبانه روزی از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

شماره های دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ – ۴۴۷۶۹۱۳۲-۰۲۱

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱ – ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، بالاتر از میدان اتریش ، بلوار لاله ، لاله سوم غربی ، پلاک ۲۶ ، واحد ۱

درمان کرونا در منزل

با گسترش ویروس کرونا یا همان COVID-19، ممکن است بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بیش از حد تحت فشار قرار بگیرند و به دلیل عدم ظرفیت و گنجایش کافی تخت‌های بیمارستانی، بیمارانی که هنوز به مراقبت نیاز دارند؛ مجبور باشند به خارج از بیمارستان منتقل شوند. به هر حال این شرایط ممکن است خطرات جدی را برای بیماران فراهم کند. در این موقعیت خانواده‌ها برای بهبود عزیزشان چه اقدامی ‌می‌توانند انجام دهند؟

کمک گرفتن از خدمات پرستاری در منزل، در این شرایط بهترین راه حل است.شرکت خدمات پرستاری رز راه حل این شرایط را به بهترین نحو به شما ارائه میدهد. گرچه اکثر افراد بدون نیاز به مراقبت‌های خاص پزشکی این بیماری را پشت سر می‌گذارند؛ اما آمار مرگ و میر و تلفات این بیماری نیز بسیار نگران کننده است.

خدمات پرستاری کرونا در منزل

با استفاده از خدمات شرکت خدمات پرستاری رز با اعزام پرستار در منزل می تواند به کلیه امور و خدمات بیمار مبتلا به کرونا رسیدگی کند و روند بیماری را برای او آسان تر کند. از طرف دیگر پرستار بیمارکرونایی وضعیت سلامت بیمار و علائم بیماری را به طور مرتب چک می کند و در صورت بروز مشکل به سرعت بیمار را به بیمارستان منتقل می کند. پرستار خصوصی در منزل داروهای بیمار را به موقع و رأس ساعت خاص در اختیار او قرار می دهد و شرایطی را فراهم می کند که بیمار فشاری به خود وارد نکند و با سرعت بیشتری درمان شود.

از مهم ترین خدماتی که پرستار کرونا در منزل به بیمار ارائه می دهد کنترل علائم حیاتی، تزریق دارو طبق نسخه پزشک به بیمار، استفاده از سرم در صورت نیاز، چک کردن علائم بیماری نظیر تر اکسیژن خون و سایر علائم می باشد. پرستار بیمار کرونایی به صورت روزانه شرایط بیمار را بررسی می کند و سپس با در اختیار گذاشتن داروها و غذاهای مفید برای بیمار به تسریع بهبود بیماری کمک می کند.

وظایف پرستار بیمار کرونایی در منزل

پرستار بیمار کرونایی موظف است که زمان ارائه خدمات مورد نیاز برای بیمار حتماً اصول و پروتکل های بهداشتی را نیز به خوبی رعایت کند. او باید به طور مرتب وضعیت بیمار را به خانواده او اطلاع دهد به منظور تسریع روند بهبودی بیماری کرونا به بیمار کمک کند تا با رعایت اصول بهداشتی بیماری را به سایر افراد منتقل نکند.

در طول مراقبت پرستاری از بیمار کرونایی هم بیمار و هم پرستار موظف به استفاده از ماسک هستند و باید کلیه پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند. از طرف دیگر نظافت و ضد عفونی کلیه سطوح نظیر میز ها دستگیره در سرویس بهداشتی تلفن و غیره که در معرض تماس با بیمار قرار دارند بر عهده پرستار می باشد. او باید برای خدمات رسانی به بیمار حتماً از دستکش استفاده کند.

در طول مراقبت پرستاری از بیمار او موظف است از ملاقات افراد دیگر با بیمار جلوگیری کند و جلوی شیوع بیماری به سایر افراد را بگیرد و خود نیز تا ۱۴ روز در قرنطینه باقی بماند.

البته با توجه به اینکه هر روز یک سوی جدید از ویروس منحوس Covid19 کشف می شود که می توان به دلتا، امیکرون و… اشاره کرد که هر کدام از این ویروس ها علائم و نشانه های متفاوتی دارد و پرستار باید به روز باشد و همه اینها را متوجه شود .

 

پرستاری از بیمار کرونا مبتلا به کرونا

دلایل نیاز به پرستار بیمار کرونایی

کرونا یک بیماری فوق العاده مسری و ویروسی است که به سرعت از فردی به فرد دیگر منتقل می شود. بیمار کرونایی معمولاً به دلیل تب بالا و عدم توانایی مراقبت از خود، به فردی نیاز دارد تا از او نگهداری کند. در اکثر مواقع چک کردن وضعیت بیمار و بررسی میزان تب، اکسیژن خون و علائم بیماری می تواند به درمان زود هنگام و انتقال به موقع بیمار به بیمارستان کمک کند. از همین رو توصیه می شود تا بیماران کرونایی که شدت بیماری آن ها از متوسط تا شدید است، حتماً پرستار داشته باشند و وضعیت سلامت آن ها به طور دائم توسط فردی آگاه بررسی شود.

پرستار خصوصی به بیمار کرونایی در رسیدگی به امور روزمره کمک می کند و شرایط را به گونه ای فراهم می کند که بیمار احساس راحتی بیشتری را تجربه کند و از انتقال بیماری به سایر افراد جلوگیری کند.

چرا شرکت خدمات پرستاری رز ؟

برخی از مزایای دریافت خدمات پرستاری از شرکت خدمات پرستاری رز عبارت است از:

  • در صورتی که شما به تجهیزات پزشکی ، مانند ونتیلاتور ، اکسیژن ساز ، تخت بیمارستانی و … نیاز نیاز داشته باشید ، شرکت خدمات پرستاری رز با همکاری شرکت جهان پخش آرام ، قادر به تهیه این تجهیزات خواهد بود.

در صورتی که شما به خدماتی مانند: فیزیوتراپی در منزل ، درمان زخم ، آزمایش و نمونه گیری در منزل ، ویزیت پزشک در منزل و … نیاز داشته باشید ، شرکت خدمات پرستاری رز در قادر به ارائه خدمات به شما خواهد بود.

در صورت بوجود آمدن هر گونه مشکل در خصوص خدمات ، شرکت خدمات پرستاری رز با در صورت امکان ، آن را پیگیری خواهد کرد. همچنین شرکت خدمات پرستاری رز پیش ز اعزام پرستار و مراقب ، مدراکی بعنوان ضمانت و ۳۰ میلیون تومان سفته از پرستار یا مراقب دریافت خواهد کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]