• تلفن : 9108 76 44 - 021
  • ایمیل: info@roznursing.com
  • ساعات کاری: شبانه روزی

پرستار سالمند در منزل | نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

شرح شغل پرستار مراقبت از بیمار در منزل

یک پرستار (نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل ) مراقبت از بیمار مراقبت های اولیه پزشکی و شخصی را به بیماران در یک محیط بالینی ارائه می دهد. بخشی از شرح شغل برای یک دستیار مراقبت از بیمار (پرستار سالمند در منزل) می تواند شامل گرفتن علائم حیاتی و ترسیم اطلاعات پزشکی باشد.

شرح موقعیت پرستار سالمند در منزل :

تحت هدایت یک پرستار ثبت نام شده، یک دستیار مراقبت از بیمار از افرادی که بیمار هستند، تحت عمل جراحی قرار می گیرند یا از کار افتاده مراقبت می کند و به آنها آرامش می دهد.

وظایف و مسئولیت های اساسی یک دستیار مراقبت از بیمار:

  • به کارهای حمام کردن و نظافت کمک می کند
  • به بیمارانی که نیاز به کمک دارند در راه رفتن یا ایستادن کمک می کند
  • بیماران را تغذیه می کند و اطمینان حاصل می کند که هر گونه نیاز غذایی خاص به شدت رعایت می شود
  • به افراد در استفاده از هر وسیله و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای شرایط خاص خود کمک می کند
  • به افراد در مصرف دارو در صورت نیاز کمک می کند
  • بیماران را برای جابجایی و جلوگیری از زخم بستر بلند می کند
  • امدادگران را در مورد هر موقعیت غیرعادی که ممکن است در طول شیفت آنها نیاز به رسیدگی داشته باشد به روز می کند
  • دانش، مهارت و توانایی های مورد نیاز
  • دانش قوی از اصطلاحات پزشکی، بیماری ها و روش ها دارد
  • کمک های اولیه  و CPR را می داند و در صورت نیاز می تواند آنها را اجرا کند
  • علاقه شخصی خود را به سلامت و رفاه دیگران نشان می دهد
  • مایل است نیازهای دیگران را در اولویت قرار دهد
  • توانایی کار بدون نظارت را دارد
  • قادر به حفظ رازداری بیمار است
  • از مهارت های مدیریت زمان خوبی برخوردار است
  • قدرت بدنی و استقامت خوبی دارد

پرستار سالمند در منزل | نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

برای اطلاع بیشتر از قیمت و ساعت کاری پرستار سالمند کلیک کنید 

آموزش و تجربه در نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

پرستاران مراقبت از بیمار معمولاً می توانند پس از دریافت گواهی، کار خود را آغاز کنند. کسانی که قبلاً به عنوان دستیار پرستار معتبر آموزش دیده اند، معمولاً نیازی به گذراندن دوره های آموزشی اضافی ندارند. اکثر کارفرمایان به مدت دو تا چهار هفته پس از استخدام به آموزش در حین کار نیاز دارند.

محیط کار مناسب برای نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

یک پرستار مراقبت ممکن است در تنظیمات مختلفی از جمله خانه های سالمندان، بیمارستان ها و مراکز توانبخشی کار کند، کار آنها می تواند شامل مقدار زیادی ایستادن، خم شدن و بلند کردن اجسام سنگین باشد. این کارگران اغلب تمام وقت کار می کنند و برنامه آنها ممکن است شامل ساعات آخر هفته، عصر و شب باشد. دستیاران مراقبت از بیمار اغلب ممکن است در معرض بیماری های مسری قرار گیرند. در نتیجه، آنها باید اقدامات احتیاطی منظم را برای اطمینان از سلامتی خود مانند شستن دست ها و نوشیدن مایعات زیاد انجام دهند.

پرستاران مراقبت یکی از اصلی‌ترین افرادی هستند که مسئول مراقبت از نیازهای اولیه بیمار هستند، چه در بیمارستان، چه در مرکز پرستاری و چه در مرکز زندگی کمکی. آنها از مهارت های ارتباطی قوی، شفقت و صبر برای رفع نیازهای بیمار استفاده می کنند. دستیاران مراقبت از بیمار نیز گاهی اوقات به عنوان تکنسین های مراقبت از بیمار یا دستیاران پرستاری شناخته می شوند.

پرستار سالمند در منزل | نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

شرح شغل پرستار سالمند در منزل

پرستاران مراقبت، مراقبت اولیه از بیمار را ارائه می دهند. آنها یکی از افرادی هستند که بیماران به طور مداوم می بینند. آنها همچنین مسئول کمک به بیماران در انجام تعدادی از وظایف اولیه بهداشتی هستند. این شامل حمام کردن و پانسمان بیماران، کمک به استفاده از توالت در صورت نیاز و تغذیه آنها می شود.

پرستاران منزل همچنین به بیماران کمک می کنند تا در صورت نیاز خود را در تخت بچرخانند و در جای خود قرار دهند و در صورت استفاده از ویلچر به آنها کمک می کنند بین تخت و ویلچر حرکت کنند. آنها به هر گونه نگرانی بهداشتی که ممکن است بیماران داشته باشند گوش می دهند و آن نگرانی ها را به پرستاران گزارش می دهند.

پرستاران منزل از بیمار همچنین علائم حیاتی مانند دما، نبض و فشار خون را کنترل و ثبت می کنند و وظایف اولیه آزمایشگاهی را انجام می دهند. آنها زیر نظر پرستاران و پزشکان کار می کنند و در طول امتحانات به آنها کمک می کنند.

صنعت پرستاری سالمند در منزل : 

پرستاران منزل در تعدادی از تنظیمات مختلف کار می کنند. بیشترین درصد دستیاران پرستاری با ۴۰ درصد در مرکز مراقبت پرستاری مشغول به کار هستند. بیمارستان ها با ۲۶ درصد بالاترین درصد دستیاران را استخدام می کنند و پس از آن جوامع بازنشستگان و تسهیلات زندگی کمکی قرار دارند.

به عنوان یک پرستار منزل، بیشتر روز شما روی پاهای شما سپری می شود و ممکن است کارهای سخت فیزیکی مانند بلند کردن افراد را انجام دهید. شما می توانید انتظار داشته باشید که در تمام ساعات از جمله شب ها، آخر هفته ها و تعطیلات کار کنید.

سال ها تجربه

مانند بسیاری از مشاغل، حقوق شما با کسب تجربه افزایش می یابد. در اینجا نگاهی به برخی از حقوق سالانه بر اساس سال ها تجربه است.

برای اطلاع بیشتر از قیمت و ساعت کاری پرستار سالمند کلیک کنید 

روند رشد شغلی برای نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

پیش بینی می شود رشد شغلی برای پرستاران منزل ۱۱ درصد رشد کند که سریعتر از میانگین برای همه مشاغل است. نیاز به پرستاران منزل توسط جمعیتی است که در حال رشد هستند. با افزایش سن این نسل، افراد مبتلا به بیماری های پزشکی مانند زوال عقل، بیماری قلبی و دیابت نیاز به مراقبت دارند. انتظار می رود بیشتر این تقاضا در خانه های سالمندان باشد که به بودجه دولتی متکی هستند، بنابراین رشد ممکن است با کاهش بودجه کند شود.

از سوی دیگر، تغییرات در ترجیحات بیمار و تغییر در بودجه فدرال و ایالتی باید تقاضا برای پرستار منزل در خدمات بهداشتی خانگی و توانبخشی اجتماعی را افزایش دهد.

چگونه یک پرستار شبانه روزی در منزل شویم

پرستاران منزل پشتیبانی، راحتی و مراقبت های اولیه پزشکی را در شرایط مختلف ارائه می دهند. اگر به دنبال شغلی با ارزش در زمینه رو به رشد مراقبت های بهداشتی هستید که به مدرک لیسانس نیاز ندارد، ممکن است بخواهید برای این حرفه هیجان انگیز آموزش دهید. تبدیل شدن به یک پرستار منزل مستلزم ثبت نام در یک برنامه دستیار مراقبت از بیمار مورد تایید دولت است که آموزش های بالینی جامع و عمل عملی را ارائه می دهد.

شرح شغل پرستار منزل شبانه روزی

پرستاران مراقبت از بیمار در منزل که به آنها همکاران یا تکنسین های مراقبت از بیمار نیز گفته می شود، از کمک به بیماران در انجام وظایف روزمره زندگی مانند لباس پوشیدن، نظافت، بهداشت و خوردن وعده های غذایی لذت می برند. تحت نظارت یک پرستار دارای مجوز، آنها همچنین اقدامات اولیه پرستاری را انجام می دهند که ممکن است شامل گرفتن علائم حیاتی، تجویز دارو، جمع آوری نمونه، نمونه گیری خون و انجام الکتروکاردیوگرام باشد.

توجه به جزئیات در مشاهده تغییرات در غذا خوردن، خروجی مایعات یا رفتار بیمار مهم است که باید به سایر اعضای تیم پزشکی که از بیمار مراقبت می کنند گزارش شود. در یک محیط کلینیک، آنها ممکن است به عنوان مثال، روش های تصویربرداری تشخیصی را توضیح دهند و برای کاهش اضطراب بیمار به سوالات پاسخ دهند.

نقش یک پرستار و نگهداری از سالمند در منزل

پرستاران منزل که بیشتر به عنوان دستیاران یا مراقبین از آنها یاد می شود، مراقبت های اولیه از بیمار را در بیمارستان ها و خانه های سالمندان تحت نظارت سرپرستاران ارائه می دهند. در حالی که هیچ مدرک رسمی مورد نیاز نیست

وظایف حمل و نقل یک کمک پرستار

یک نقش مشترک برای پرستاران منزل، حمل و نقل بیماران در اطراف ساختمان است. در بیمارستان‌ها، معمولاً به بیماران کمک می‌کنند تا از اتاق‌های جراحی به اتاق‌های معمولی بیماران بروند و همچنین به آنها کمک می‌کنند تا در صورت نیاز از اتاق خود به کافه تریا و دستشویی بروند. در مراکز مراقبت مسکونی، آنها به ساکنین کمک می کنند تا در طول روز از اتاق های خود به کافه تریا و مناطق اجتماعی بروند. حمل و نقل ایمن بیماران یکی از وظایف مهم کمک پرستار است.

پرستار سالمند در منزل | نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

برای اطلاع بیشتر از قیمت و ساعت کاری پرستار سالمند کلیک کنید 

بهداشت بیمار و کمک روزانه

یکی از نقش های کمتر مطلوب دستیار پرستار برای برخی از دستیاران، رسیدگی به نیازهای تغذیه و مراقبت شخصی بیماران است. NurseJournal اشاره می کند که برخی از بیماران مجروح، در حال بهبود یا مسن نیاز به کمک در برنامه های معمول غذا خوردن، حمام کردن و لباس پوشیدن دارند. دستیاران ممکن است در برخی موارد با قاشق به آنها غذا بدهند.

چه در حال شروع یک ماجراجویی شغلی جدید باشید و چه در حال حاضر یک حرفه ای در این زمینه هستید، ما با برخی از مراقبین Cera صحبت کردیم تا در مورد ۱۰ چیزی که به عنوان دستیار مراقبت باید بدانید، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. این چیزی است که آنها باید می گفتند!

  1. حس شوخ طبعی داشته باشید

بسیاری از جنبه های مراقبت می تواند بسیار جدی باشد، بنابراین مهم است که نقاطی از روز را پیدا کنید که بتوانید کمی بخندید. خواه به اشتراک گذاری داستان با کاربر سرویس شما، صحبت با سایر مراقبین یا حتی یافتن نور در کارهای روزمره شما باشد، حس شوخ طبعی مطمئناً روشنایی را به روز شما می بخشد.

داشتن نگرش مثبت و آفتابی نسبت به کار شما، در مواقع لزوم، روحیه را کم می کند – که در نهایت به کاربر خدمات شما کمک خواهد کرد.

  1. چگونه از طریق دهان نفس بکشیم

در مراقبت شخصی، مواردی وجود خواهد داشت که داشتن معده قوی و تنفس از طریق دهان، نه از طریق بینی شما ضروری خواهد بود! در حالی که این به یاد ماندنی ترین یا پر زرق و برق ترین بخش کار نیست، ما اغلب مجبوریم تمیز کنیم.

در این صورت، تمرین کامل می شود و یادگیری برخورد با حوادث یا نظافت به صورت آرام، کارآمد و حرفه ای هم به نفع شما و هم کاربر سرویس شما خواهد بود.

  1. اهمیت صبر در شغل پرستار سالمند در منزل

صبر، صبر و صبر بیشتر! هنگامی که به کاربر سرویس خود کمک می کنید، سعی کنید آنها را عجله نکنید و از قطع صحبت آنها در حین صحبت خودداری کنید. وقت بگذارید و از مهارت های گوش دادن فعال برای کمک به ایجاد رابطه و اعتماد استفاده کنید.

برخی از کاربران خدمات ما ممکن است بسیار بیشتر از زمانی که انجام می‌دادند طول بکشد. تا جایی که می توانید بدون اینکه دچار آشفتگی یا ناامیدی شوید از آنها حمایت کنید و آنها احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری خواهند داشت.

داشتن صبر و توجه نیز می تواند در تشخیص هر گونه تفاوت در یک فرد مسن کمک کند. این می تواند بسیار مهم باشد – مشاهده تغییرات در یک کاربر سرویس به معنای واقعی کلمه می تواند یک زندگی را نجات دهد.

  1. اولین فنجان چای بهترین است

هیچ چیز بهتر از اولین نوشیدنی روز نیست. با این حال، چه کسی خود را محدود به یک نفر می کند؟! برای هر موردی چند کیسه چای با خود ببرید – یا یک فلاسک یک جایگزین عالی “در حال حرکت” است.

  1. چگونه یک بیمار خود را دوست داشته باشیم

به عنوان یک مراقب و نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل ، با افراد جدیدی از همه اقشار آشنا خواهید شد. امکان برقراری مکالمه به شما کمک می کند تا با کاربران خدمات خود و خانواده های آنها روابط و اعتماد ایجاد کنید.

دوست یابی نیز راهی عالی برای لذت بردن از کاری است که انجام می دهید. هیچ چیز بهتر از این نیست که منتظر شیفت بعدی خود باشید تا ببینید همه چه کاری انجام داده اند!

  1. تعهد پرستار سالمند در منزل

وقتی صحبت از مراقبت به میان می‌آید، باید مایل باشید که در اعماق فرو بروید. ۱۰۰% دادن به شغل خود به شما نشان می دهد که این سرمایه گذاری شغلی چقدر می تواند پاداش دهنده باشد.

مانند بسیاری از مشاغل، فرصتی برای پیشرفت شغلی نیز وجود دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید در مقطعی از دستیار مراقبتی خود خارج شوید، این را در نظر داشته باشید. ممکن است ارزش این را داشته باشد که برای خود اهداف شغلی تعیین کنید تا مراقب میزان پیشرفت خود باشید.

  1. گوش دادن به صحبت های مردم نشان می دهد که شما اهمیت می دهید

روزهای شما به عنوان دستیار مراقبت و پرستار سالمند در منزل می تواند احساس کند که در حال انتقال از کاری به کار دیگر با زمان کمی در بین آن هستید.

هنگامی که با کاربر سرویس خود مکالمه دارید، بسیار مهم است که به آنها اطلاع دهید که به آنها گوش می دهید. ساده به نظر می رسد اما کاری را که انجام می دهید متوقف می کند (در صورت امکان!) و وقت خود را صرف کنید تا نشان دهید که فعالانه به آنها گوش می دهید. تماس چشمی و زبان بدن را در نظر داشته باشید.

  1. رضایت شغلی عمده

کار کردن در بخش مراقبت بسیار مفید است، جایی که واقعاً می توانید نتایج کار سخت خود را ببینید. شما به کاربران خدمات این امکان را می دهید که در خانه های خود زندگی کنند که با کمک به حفظ استقلال آنها تأثیر مثبتی بر سبک زندگی آنها خواهد داشت.

  1. انتظار چیزهای غیرمنتظره را داشته باشید… مردم غیرقابل پیش بینی هستند

داشتن یک برنامه برای ویزیت های مراقبتی برای اطمینان از اینکه قادر به انجام هر کاری که باید انجام دهید بسیار مهم است.

مواقعی پیش می آید که مجبور می شوید به موقعیت های خاصی واکنش نشان دهید که ممکن است شما را غافلگیر کرده باشد. اما مهم است که آموزش‌های خود را به خاطر بسپارید و بدانید که بیش از آن قادر به مقابله با هر چیزی هستید که شغلتان به شما تحمیل می‌کند!

  1. کفش راحت بپوشید

به احتمال زیاد، شما در بخش زیادی از روز کاری خود روی پای خود خواهید بود، بنابراین کفش های راحت ضروری هستند! اگر رانندگی می کنید، ممکن است بخواهید یک جفت اضافی با خود ببرید.