• تلفن : 9108 76 44 - 021
  • ایمیل: info@roznursing.com
  • ساعات کاری: شبانه روزی

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک سپه

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک سپه

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک سپه

شرکت خدمات پرستاری رز به عنوان یکی از بهترین مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک سپه آماده ارائه کلیه خدمات پرستاری و پزشکی به بیماران عزیز می باشد .

در این مطلب به معرفی خدمات پرستاری رز به عنوان یکی از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک سپه که خدمات به صورت کاملا رایگان می باشد می پردازیم .

همه افرادی که تحت پوشش بیمه بانک سپه قرار دارند با شماره گیری تلفن های تماس که در زیر آمده است می توانند از خدمات پرستاری و پزشکی رایگان شرکت پرستاری رز برخوردار شوند

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

  • بزرگترین مرکز اجاره و فروش تجهیزات ICU و CCU در ایران
  • ارائه خدمات اجاره و فروش تجهیزات CCU و ICU در ایران با همکاری شرکت جهان پخش آرام و خدمات پرستاری رز .
بیمه بانک نوین

مراقبت در منزل شبانه روزی برای مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک سپه

مراقبت در منزل اغلب نادیده گرفته می شود، به ویژه زیرا اعتقاد بر این است که مراقبت پرستاری در خانه بیمار انتخابی است که توسط پس انداز دیکته می شود. در واقع اینطور نیست و پرستار ADI اخیراً به یک متخصص بهداشتی ضروری تبدیل شده است که می تواند با علم و وجدان در متفاوت ترین موقعیت ها و در پیچیده ترین مناطق مراقبت مداخله کند.

مراقبت در منزل یکپارچه (ADI)، که متعاقباً به عنوان مراقبت در منزل شناخته می شود، در حال حاضر یک نقطه اساسی و به طور تصاعدی در حال رشد در سازمان شرکت های مراقبت های بهداشتی است.

دلیلی برای سرمایه گذاری بزرگ است زیرا بستری شدن در بیمارستان هزینه های بسیار بالاتری نسبت به مراقبت های ارائه شده در خانه بیمار دارد.

اما اقامت بیمار نه تنها منبعی برای پس انداز است، بلکه وسیله ای برای حفظ استقلال افراد از طریق تضمین ماندن در کانون خانواده و اقامت آنها در طول فرآیند درمان و با همه مزایا است. انسان هایی که این مستلزم آن است. دقیقاً همین مزایای مراقبت در منزل است که سازمان های مراقبت های بهداشتی را در طول سال ها به سرمایه گذاری و آموزش متخصصان در مراقبت و توانبخشی یکپارچه سوق داده است. مشاغل زیادی وجود دارند که می‌توانند به شیوه‌ای متنوع درگیر شوند، مانند پزشک، پرستار، فیزیوتراپ، اوس، مددکار اجتماعی و غیره که هر کدام سهم خاص خود را دارند.

بنابراین، این سرویس بهداشتی ملی (SSN) است که به افراد غیر خودکفا و در شرایط شکنندگی، با آسیب شناسی در حال پیشرفت یا پیامدهای آنها، مسیرهای کمک در خانه متشکل از مجموعه ای سازمان یافته از درمان های پزشکی، پرستاری و توانبخشی را تضمین کند. ، به منظور. واسه اینکه. برای اینکه:

  • تثبیت تصویر بالینی
  • کاهش عملکرد را محدود کنید
  • بهبود کیفیت زندگی
  • خدمات پرستاری بیمار در منزل در تهران شبانه روزی برای مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک سپه :

مراقبت در منزل با کمک های اجتماعی و خدمات حمایتی خانواده که عموماً توسط شهرداری محل سکونت فرد ارائه می شود، ادغام می شود. نیاز به کمک بالینی و توانبخشی از طریق ابزارهای ارزیابی چندحرفه ای و چند بعدی مناسب که به فرد اجازه می دهد مسئولیت کلی را بر عهده بگیرد و تعریف یک پروژه یکپارچه کمک اجتماعی و بهداشتی فردی (PAI) مشخص می شود.

بنابراین، مراقبت در منزل خدماتی است که در سطوح ضروری کمک (LEA) گنجانده شده است که می‌تواند تداوم پاسخگویی کافی را در منطقه به نیازهای بهداشتی (حتی موارد پیچیده) افراد غیر خودکفا، اعم از مسن یا غیر، تضمین کند. مدیریت مزمن و پیشگیری از معلولیت ها را هدف می گیرد.

این امر به لطف تعامل و کار گروهی بین متخصصان مراقبت های بهداشتی (پرستاران، پزشکان، فیزیوتراپیست ها) و چهره های متعلق به شبکه اجتماعی بیمار، یعنی مراقبین امکان پذیر است.

با مروری کوتاه بر تاریخچه پرستاری، می‌توانیم تولد مراقبت در منزل را در قرن نوزدهم قرار دهیم، زمانی که فلورانس نایتینگل، پیشگام انگلیسی علم پرستاری مدرن، به بیماران بدحال در خانه‌شان کمک کرد.

یک قرن بعد، دقیقاً در سال ۱۹۶۶، خدمات بهداشت ملی فعالیت های انجام شده توسط متخصصان بهداشت در خارج از بیمارستان را مدون کرد. در ایتالیا سیستم مشابهی در سال ۱۹۷۰ شروع شد، اما هنوز با مفهوم ADI فاصله زیادی داشت. کارکنان در خانه برای انجام کارهای خانه یا اداری و مراقبت از فرد استخدام می شدند.

با تأسیس NHS در ۲۳ دسامبر ۱۹۷۸، پایه های تولد کمک واقعی در خارج از دیوارهای بیمارستان گذاشته شد. با تمرکز بر مسائل مربوط به ایدز و افزایش جمعیتی جمعیت سالمند، بین دهه ۸۰ و ۹۰ دولت مجبور به تخصیص بودجه و قانونگذاری به نفع افراد کمکی در منزل و غیر خودکفا شد و از این رو سیاستی دقیق در خصوص یکپارچه سازی اجرا کرد. مراقبت در منزل و بستری در منزل

پرستاری و مراقبت در خانه

امروزه در رابطه با نیازهای سلامتی بیمار و میزان شدت، پیچیدگی و مدت مداخله کمکی، می توان بین موارد زیر تمایز قائل شد:

عملکرد کمک در خانه: مداخله گاه به گاه یا دوره ای برنامه ریزی شده

مراقبت در منزل یکپارچه: ارزیابی چند بعدی فرد و مدیریت مراقبت توسط یک تیم چند حرفه ای

مراقبت های خانگی یکپارچه، بر اساس مسائل مهم و روزهای کمک هفتگی، به موارد زیر تقسیم می شود:

سطح اول مراقبت در منزل

سطح دوم مراقبت در منزل

سطح سوم مراقبت در منزل

مراقبت تسکینی

در طول سال‌ها، توسعه ایده بستری در منزل منجر به تولد فعالیت‌های تخصصی برای بیماران احیا (منطقه بحرانی) که پایدار یا مزمن در نظر گرفته می‌شود و برای بیماران سرطانی (مراقبت تسکینی) به وجود آمده است، بنابراین جایگزینی برای بستری شدن در بیمارستان ایجاد می‌کند. و آی سی یو

بازیگران مراقبتی که حول بیمار می چرخند در کار گروهی برای رسیدن به رفاه بیمار تعامل دارند. در میان ارقام بهداشتی ما شناسایی می کنیم:

پرستار مراقبت در منزل

پزشک عمومی

فیزیوتراپیست

دکتر متخصص

پرستار مراقبت در منزل یک حرفه ای مسئول مراقبت پرستاری در منزل بیمار است. تنها پس از تکمیل PAI توسط واحد ارزیابی سرزمینی (UVT) و پزشک عمومی (GP) پرستار می تواند با رعایت نسخه، مداخله خود را انجام دهد.

بنابراین خانه بیمار تبدیل به یک بخش بیمارستان واقعی می شود، با این تفاوت که واحد خانواده دست نخورده نگه داشته می شود، عاملی که در طول روند بهبود یا تثبیت بیماری اهمیت اساسی دارد. پرستار نقش مهمی در این امر ایفا می کند (حضور بیشتر از پزشک) که نه تنها در کمک های بدنی (درمان ها، داروها و غیره) بلکه در عین حال روانی-عاطفی نیز مشارکت دارد.

ابزارهای مورد استفاده در حین کار روزانه تفاوت چندانی با وسایل مورد استفاده در بخش های بیمارستانی ندارند. ست ها و سوزن های انفوزیون برای درمان های انفوزیون یا نمونه گیری خون، پانسمان های ساده یا پیچیده برای درمان ضایعات (فشاری، عروقی، انکولوژیک و غیره)، مدیریت دستگاه هایی مانند کاتترهای مثانه، SNG و PEG، PICC و CVC.

مراقبت در منزل بیماران مراقبت های ویژه با تراکئوستومی تهویه مکانیکی پیچیده تر است. حتی اگر پایدار در نظر گرفته شود و در نتیجه از بخش بیمارستان مرخص شود، رویکرد نوع پرستاری تخصصی تر است، همانطور که در بیماران مراقبت تسکینی هدف قرار می گیرد.

باید تاکید کرد که پیچیدگی ذکر شده برای این دو واقعیت اخیر به دشواری درمان یا استفاده از ماشین آلات (مثلاً دستگاه تهویه یا الاستومر در درمان درد) محدود نمی شود، بلکه بیش از همه شامل رویکرد احساسی می شود. و روانی

هر بیمار ضعف‌های خود را به عنوان یک انسان نشان می‌دهد، اما ارائه مراقبت‌های خانگی به افرادی که از ابتلا به بیماری‌ای که قابل درمان نیست یا باید «متصل» به یک دستگاه زندگی کنند، آگاه هستند، کاری بسیار ظریف است.

در مورد خودمختاری، در مراقبت در منزل، پرستار در مدیریت بیمار مستقل‌تر است، زیرا برنامه‌ریزی تمام درمان‌های دارویی همیشه به عهده پزشک است.

مراقبت در منزل یکی از راه‌های جایگزین ممکن و ابزاری ضروری به‌ویژه با هدف حفظ کرامت انسان برای بیمار است.

راحتی داشتن یک پرستار در منزل

مراقبت در منزل از آن دست خدماتی است که اکثر بیماران بستری، معلولان و سالمندانی که مشکل راه رفتن دارند به آن برکت می دهند.

و نه تنها آنها، با توجه به مزایایی که از آن به دست می آید همچنین برای اعضای خانواده، که می توانند روی پشتیبانی حرفه ای، موثر، اما مهمتر از همه بسیار سریع حساب کنند.

سازمان بهداشت جهانی مراقبت در منزل را به عنوان امکان ارائه مستقیم کلیه خدمات و ابزارهایی که قادر به حفظ بالاترین سطح سلامت، عملکرد و رفاه موضوع مورد نظر هستند، در منزل بیمار تعریف کرده است. .

اساساً پرستار خانگی از بستری شدن در بیمارستان برای بیمار اجتناب می کند، اما با این ضمانت می تواند تمام مراقبت های لازم را مستقیماً در خانه دریافت کند، بدون اینکه مجبور به جابجایی و ترک قطعیت ها و عادات خود شود.

این نوع کمک با مجموعه وسیعی از خدمات ارائه شده متمایز می شود که هر کدام به نیازهای متفاوتی مرتبط هستند.

همچنین بر اساس هماهنگی مداخلات موجود در برنامه مراقبت است که بر اساس نیازهای جسمی و روانی بیمار طراحی شده است.

هر مداخله توسط چهره های چند رشته ای مدیریت می شود.

مراقبت در منزل به کاهش بستری‌های غیرضروری کمک می‌کند و مهم‌تر از همه، اطمینان حاصل می‌کند که بیمار از استقلال خود و خانواده‌اش دست نمی‌کشد، در حالی که می‌تواند در مواقع اضطراری روی حمایت مداوم و مداخلات سریع حساب کند.

حوزه های مداخله مراقبت در منزل

پرستار خانگی به همه بیمارانی که به دلایل جسمی یا روانی مایلند مراقبت های لازم را در خانه خود دریافت کنند، کمک هایی را تضمین می کند که شامل طیف گسترده ای از خدمات بهداشتی است.

پرستار مانند همکارانی که در مراکز بهداشتی کار می کنند عمل می کند، اما مسئولیت کامل مراقبت های پرستاری (که شامل برنامه ریزی و مدیریت مداخلات و همچنین ارزیابی وضعیت بیمار می شود) را بر عهده دارد.

با توجه به فعالیت هایی که در حوزه عمل او گنجانده شده است، او دارای استقلال فنی و عملکردی کامل است.

زمینه های اصلی مداخله مربوط به پیشگیری، درمان، توانبخشی و آموزش است.

ماهیت مداخلات می تواند: فنی، ارتباطی و آموزشی باشد.

علاوه بر این، پرستار خانگی از اعمال کلیه نسخه های درمانی و تشخیصی ارائه شده توسط پزشکان اطمینان حاصل می کند.

بنابراین مداخلات پرستار در منزل مربوط به هر یک از زمینه هایی است که کمک به بیمار را تشکیل می دهد:

– ارزیابی نیازهای بیمار

– برنامه ریزی کمک از طریق تعریف کیفی و کمی مداخلات

– اجرا و ارزیابی مداخلات مستقیم (ارتباط، کمک فنی، آموزش) و غیر مستقیم (مربوط به مدیریت سازمانی فرآیند کمک)

مداخلات اصلی تضمین شده توسط یک پرستار خانگی

در اینجا ۱۰ مداخله ای است که یک پرستار خانگی می تواند برای بهبود کیفیت زندگی بیمار ارائه دهد.

  1. تغذیه بیماران بدحال.
  2. مداخلات درمانی مانند تزریق درمانی، تسکین درد و انفوزیون درمانی.
  3. مدیریت صحیح استومی: PEG، اوروستومی، تراکئوستومی، لوله معده، استومی دستگاه گوارش و غیره.
  4. درمان و پیشگیری از عفونت ها: کاتترهای مثانه، دستگاه های داخل عروقی (کاتتر وریدی)، ضایعات پوستی (سوختگی، ضایعات نوروپاتیک یا عروقی، زخم های جراحی، زخم بستر).
  5. کمک در شرایط مربوط به بی اختیاری و بی نظمی استخوان.
  6. پیشگیری از زخم فشاری در شرایطی که خطر متوسط ​​یا زیاد دارد.
  7. کمک در مورد سندرم هیپوکینتیک (همچنین به عنوان “سندرم بی حرکتی” شناخته می شود، مرتبط با ماندن طولانی مدت بیمار در رختخواب، که شاهد کاهش خالص در عملکرد و توانایی حرکت است).
  8. کمک در صورت عدم اطلاع کاربر یا خانواده وی در مورد بیماری در حال پیشرفت و مدیریت صحیح علائم.
  9. آموزش با هدف مدیریت بوروکراتیک اقدامات مراقبتی، استفاده از وسایل کمکی یا سایر وسایل پزشکی ارائه شده.
  10. آموزش با هدف استفاده صحیح از نشانه های دارویی و / یا درمانی که به ارقام مرجع خانواده سپرده شده است.

ماهیت چند رشته ای پرسنل مراقبت های بهداشتی که برای EpiCura کار می کنند

اگر بیمارستان‌های دولتی و خصوصی قشربندی و تمایز بالایی از وظایف ارائه شده توسط کارکنان مرجع را تضمین کنند، در خانه بیمار نیز نمی‌توان آن را انجام داد.

به دلیل پیچیدگی کار، در واقع، در محیط خانه، مرزهای بین وظایف مختلف بسیار مبهم به نظر می رسد.

اپراتور به تنهایی برنامه کمکی را که برای کاربر مورد نظر طراحی شده مدیریت می کند و در نتیجه، شخصاً خود را در معرض دید قرار می دهد و از دانش و پیشینه فنی خود استفاده می کند.

به همین دلیل، محیط خانه، محیط خاصی است که در آن حرفه ای بودن پرستار و ارتباط برقرار شده بین بهورز، بیمار و کانون خانواده اهمیت دارد.

همه افراد درگیر برای شناسایی نیازهای اولیه بیمار و همچنین درک علائم، اغلب پنهان، ناراحتی جسمی، روانی و اجتماعی که می تواند در بیمار ایجاد شود و به نوبه خود ناشی از مشکلات رابطه و موقعیتی باشد، فرا می خواند. استرس عاطفی قوی

پرستار خانگی یک چهره حرفه ای ۳۶۰ درجه است که می تواند با ارائه مناسب ترین پاسخ ها برای هر شرایط اضطراری، از جمله مواردی که با درجه بالایی از غیرقابل پیش بینی بودن مشخص می شوند، موقعیت را مدیریت کند که به دلیل ماهیت آنها قابل تدوین نیست. از پیش.

مراقبت از سالمندان در خانه: چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد

مناطق، از طریق خدمات بهداشت ملی، خدمات کمک در منزل را به افرادی که نمی توانند خانه خود را برای انجام درمان های پزشکی ترک کنند، ارائه می دهند. شهروندانی که نیاز به خدمات پرستاری و پزشکی دارند یا باید برنامه توانبخشی را دنبال کنند، می توانند از خدمات کمک در منزل استفاده کنند، همه چیز کاملا رایگان است.

افرادی که به طور جزئی یا کاملاً خودکفا نیستند.

معلولین نیازمند توانبخشی

بیمار از اچ آی وی.

بیماران ترمینال

افراد مبتلا به اختلالات روانی.

برای خدمات پرستاری بیمار در منزل در تهران شبانه روزی سه سطح کمک وجود دارد:

مراقبت در منزل برنامه ریزی شده (ADP). که خدمات بهداشتی درمانی، پرستاری و توانبخشی را با محدودیت زمانی ارائه می دهد که به دوره بیماری در حال پیشرفت اشاره دارد.

کمک خانه یکپارچه (ADI). این نوع کمک شامل مجموعه ای یکپارچه از درمان های بهداشتی و اجتماعی است که به صورت هماهنگ و مستمر در منزل افراد غیر خودکفا ارائه می شود.

بستری شدن در منزل. برای افرادی که از بیماری های مزمن رشدی رنج می برند یا در مرحله تشدید هستند و نیاز به کمک پزشکی و پرستاری ۲۴ ساعته دارند در نظر گرفته شده است.

اعزام پرستارشبانه روزی در تهران متناسب با وضعیت بیمار – معرفی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک سپه 

شرکت خدمات پرستاری رز با توجه به وضعیت و شرایط بیمار ، پرستار مناسبی را برای شما اعزام خواهد کرد تا با کمترین مشکل روند درمان بیمار طی گردد.

مناطق تحت پشتیبانی شرکت خدمات پرستاری رز جهت اعزام  پرستار

اعزام پرستار غرب تهران ، جنوب تهران ، تهران مرکز، شرق تهران و شمال کرج. مناطق ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ .

شهرک رسالت عظیمیه ، حصار بالا ، سر جوی ، جهانشهر ، بلوار جمهوری شمالی ، کوی کارماندان شمالی ، کوی اتحاد ، همت آباد ، ویلا ، کوی بنفشه ، خلج آباد ، اکبر آباد ، کوی شقایق ،

حسین آباد ، شهرک ذوب آهن ، سرحدآباد ، شهر صنعتی ، شهرک شیخ سعدی ، نوروز آباد ، بلوار چمران ، قلمستان ، فردوسی ، شکرآباد ، بلوار هفت تیر ، شهرک ناز ، شهرک شهید رستمی ،

فردیس ، حافظیه ، نجف آباد ، شهرک پاسدار ، شهرک دهکده ( شهرک خانه ) ، فاز ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ و ۵ مهرشهر ، شهرک دریا ، حسین آباد افشار ، احد آباد ، رجب آباد ، اسد آباد ، کوی فرهنگ ،

کوی زنبق ، شهرک ولی عصر ، دهقان ویلای اول و دوم ، شهرک پردیسان ، شهرک شهید چمران ، شهرک مهران ، کرج نو ، شهرک موحدین ، گلشهر ، درختی ، میدان عطار ، گلزار ، انوشیروان ،

حصارک پایین ، رضا شهر ، شهرک ولیعصر ، شهرک قائمیه ، شهرک گلها ، باغستان غربی ، بیدار چشمه ، حصارک بالا ، حیدر آباد ، شهرک گلدشت ، پیشاهنگی ، شهرک طالقانی ، شاهین ویلا ، صوفی آباد ،

شهرک ظفر ، رجایی شهر ( گوهردشت ) ، شهرک بهارستان شرقی ، شهرک بهداری ، شهرک جهازیها ، حسن آباد ، شهرک امام رضا ، شهرک فرهنگیان ، شهرک اوج ، کوی امامیه ، کوی قائم ،

برغان ، خیابان ولیعصر ، اسلام آباد ، خیابان بهار ، خیابان چالوس ، چهار صد دستگاه ، آسیاب برجی ، مهرویلا ، دولت آباد ، کارخانه قند.

برای استخدام پرستار یا مراقب در منزل و دریافت خدمات پرستاری و مراقبت از بیمار ( کرونا و … ) به صورت شبانه روزی یا پاره وقت در منزل کرج از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۲

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

 


 

 

جهت اجاره و خرید محصولات پزشکی ، CCU و ICU می توانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید :

 

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، میدان اتریش ، خیابان لاله خیابان ولیعصر ، خیابان یاس یازدهم ، ساختمان آریان ، طبقه دوم ، واحد ۷

 

شماره های دفتر : ۰۲۱۴۴۷۶۹۱۰۸ – ۰۲۱۴۴۷۶۹۱۳۲

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱ – ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰


 

خدمات ما شامل دو بخش :  تجهیزات ICU و CCU – خدمات دیگر می باشد که به صورت کامل در زیر نام برده شده است :

تجهیزات ICU و CCU

برخی از خدمات سی سی یو و آی سی یو شامل فروش و اجاره :

  • ونتیلاتور
  • مانیتور علائم حیات
  • بای پپ
  • اکسیژن ساز
  • تخت بیمار
  • پمپ سرنگ

خدمات دیگر :

  • پرستار در منزل
  • پزشک در منزل ( عمومی ، متخصص ، فوق تخصص )
  • ویزیت در منزل
  • پرستار بیمار در منزل
  • پرستار کودک در منزل
  • پرستار سالمند در منزل
  • پرستاری از بیمار کرونایی در منزل
  • ماساژ درمانی در منزل
  • فیزیوتراپی و کار درمانی در منزل
  • درمان زخم در منزل ( زخم بستر ، دیابتی و … )
  • درمان زردی نوزاد در منزل
  • تجهیزات ICU
  • تجهیزات CCU
  • اتاق ICU
  • اتاق CCU
  • نمونه گیری آزمایش ( تست ) کرونا در منزل
  • سونوگرافی در منزل
  • رادیوگرافی در منزل
  • شیمی درمانی در منزل
  • گفتار درمانی و شنوایی سنجی در منزل
  • کرایه و اعزام آمبولانس خصوصی
  • فروش و اجاره تجهیزات پزشکی
  • مامایی و بارداری

مراقبت های ویژه ICU و CCU در منزل به صورت تمام وقت ، شبانه روزی و پاره وقت از دیگر شرکت خدمات پرستاری رز با همکاری شرکت جهان پخش آرام می باشد. به همین جهت قصد داریم تا در این مطلب توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم. همچنین جهت دریافت خدمات پرستاری و مراقبت های ویژه ICU و CCU در منزل تهران از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

شماره های دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱۴۴۷۶۹۱۳۲-۰۲۱

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، بالاتر از میدان اتریش ، بلوار لاله ، لاله سوم غربی ، پلاک ۲۶ ، واحد ۱

ICU چیست ؟

واحد مراقبت‌های ویژه یا آی‌سی‌یو (ICU) بخشی از بیمارستان است که مخصوص مراقبت از افراد دچار بیماری‌ها یا جراحات شدید یا تهدیدکننده حیات است که نیاز به نظارت دقیق و مداوم و حمایت بوسیله تجهیزات و داروهای اختصاصی دارند تا کارکردهای طبیعی بدن در آنان حفظ شود.

ICU مخفف Intensive Care Unit به معنی ” بخش مراقبت های ویژه ” بخشی از بیمارستان است ( البته می توان این تجهیزات را در منزل فراهم و مراقبت های ویژه را انجام داد ) مخصوص کسانی که دچار بیماری ها یا جراحات شدید یا تهدید کننده حیات است که به نظارت کردن دقیق و مدارم و حمایت کردن بوسیله تجهیزات و داروهای اختصاصی نیاز دارند. تا بدن آنها به طور طبیعی کار کند.

CCU چیست ؟

بخش مراقبت ویژه قلبی است. CCU مخفف Coronary Care Unit به معنی واحد مراقبت عروق کرونی ( قلبی ) واحدی ( بخشی ) از بیمارستان است که در آن از افرادی که دچار بیماری های زیر هستند مراقبت می شود: اجاره تجهیزات CCU

۱- بیماران سکته قلبی

۲- اختلال ریتم قلب ( آریتمی )

۳- آنژین ناپایدار

۴- و برخی دیگر از بیماران قلبی

مراقبت های ویژه ICU و CCU در منزل چیست ؟

بعضی از کسانی که به هر دلیلی به برخی بیماری ها مبتلا می شوند ممکن است علت کهولت سن و یا دلایل دیگری مجبور شوند برای ادامه زندگی تحت مراقبت های ویژه ICU یا CCU باشند. در چنین شرایطی برای اینکه فرد بتواند در منزل خود به زندگی ادامه دهد ، می شود مراقبت های ویژه CCU یا ICU را در منزل انجام داد. به این صورت که ابتدا خانواده فرد بیمار تجهیزات بخش ICU یا تجهیزات بخش CCU را از طریق اجاره و یا خرید ، تهیه کنند و پس از از آن اقدام به استخدام پرستار ICU یا پرستار CCU نمایند تا از بیمار مراقبت کند.

فروش و اجاره تجهیزات ICU و CCU

همچنین در صورتی که قصد خرید یا اجاره تجهیزات CCU و ICU در منزل را دارید ، با ما تماس بگیرید.

 

در صورتی که قصد خرید تجهیزات پزشکی را دارید ، به وب سایت شرکت جهان پخش آرام مراجعه نمایید. توجه داشته باشید ، به دلیل نوسانات قیمت ، قبل از ثبت سفارش و پرداخت هزینه در وب سایت ، با شرکت تماس بگیرید.

نمونه گیری آزمایش کرونا در منزل

برای نمونه گیری منزل برای آزمایش کرونا ( تست PCR و آنتی بادی ) ، از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۱

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

پرستاری و مراقبت شبانه روزی در منزل

در صورتی که قصد استخدام مراقب یا پرستار شبانه روزی در منزل را دارید ، از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۵

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

فروش و اجاره تجهیزات پزشکی

در صورتی که قصد خرید یا اجاره تجهیزات پزشکی را دارید ، از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

همکاری با ما

همچنین در صورتی که قصد همکاری با ما در زمینه مراقبت های ویژه ICU و CCU را دارید با ما تماس بگیرید.

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۲

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

خدمات درمانی در منزل

همچنین برای دریافت خدمات درمانی در منزل از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۱

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

 

مرکز خدمات پرستاری رز با پرستارانی مجرب ، آماده ارائه انواع خدمات پرستاری به سالمندان در منزل به صورت شبانه روزی برای مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک سپه با بهترین کیفیت و با بهترین قیمت می باشد

همچنین مرکز خدمات پرستاری رز با کادر مجرب ، به عنوان یکی از برترین مراکز درمانی طرف قرارداد با بانک ملی می باشد .

جمعیت سالمندان به علت بالارفتن سن امید به زندگی در جوامع مختلف روبه افزایش است؛ از این رو اگر برای آن برنامه ریزی مدونی صورت نگیرد، در آینده چالش هایی را در حوزه مراقبت از سالمندان ایجاد می کند.

 

در دهه ۹۰ میلادی سن امید به زندگی ۴۸ سال بود اما اکنون به حدود ۷۵ سال رسیده که نشان دهنده پیر شدن جمعیت جهان است. حتی برخی آمارها نشان می دهد سن امید به زندگی تا سال ۲۰۳۰ به بالای ۹۰ سال می رسد.

 

مطالعات جدید نشان می دهد که عوامل روانی همچون اضطراب و افسردگی بیش از بیماری‌ های جسمی بر وضعیت آرامش و آسایش سالمندان تاثیر می گذارند؛ از این رو گردش در طبیعت، قدم زدن در میان درختان، نگاه کردن به گله های حیوانات و نشستن در کنار جوی آب تاثیر بسیار زیادی بر سلامت روانی و به دنبال آن جسمی افراد دارد زیرا نقش آرامش در سلامت روانی و جسمی افراد انکارناپذیر است.

ویژگی های یک پرستار سالمند مخصوص مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک سپه :

  • مراقبت و نگهداری از سالمند
  • برنامه ریزی درمان و دادن دارو به بیمار یا سالمند
  • تهیه غذا مناسب و دادن غذا به سالمندان
  • توجه به امورات رفاهی سالمند و گردشگری سالمند
  • انجام موارد مورد علاقه سالمند در اوقات فراغت ( مرور خاطرات ،خواندن کتاب – حل کردن جدول و …)
  • پرستاری از سالمند در خارج از منزل
  • انجام امور اداری و مالی سالمند( با اجازه کتبی خانواده)
  • رسیدگی به نظافت و استحمام سالمند و محیط منزل
  • رسیدگی بر وضع ظاهری سالمند
  • نظارت بر فشار خون و وضعیت سالمند یا بیمار

 

مرکز خدمات پرستاری رز با کادر پرستاری مجرب و متخصص آماده نگهداری از سالمندان و بیماران شما می باشد .

۹۱۳۲ ۷۶ ۴۴ – ۰۲۱

۹۱۰۸ ۷۶ ۴۴ – ۰۲۱

بیمه بانک نوین