• تلفن : 9108 76 44 - 021
  • ایمیل: info@roznursing.com
  • ساعات کاری: شبانه روزی

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک مرکزی + درمان رایگان

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک مرکزی + درمان رایگان

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک مرکزی

خدمات مشاوره و خدمات پرستاری رز در منزل ، که از سال ۱۳۸۹ تاسیس شده و دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان طرف قرارداد با بیمه بانک های مرکزی ، تجارت ،سپه ، رفاه کارگران ،کشاورزی ،صادرات ، توسعه صادرات ، ملت ، صنعت و معدن و بیمه کوثر ، بیمه نوین ، بیمه ملت و بیمه ما با داشتن کوهی از تجربه و داشتن کادری مجرب از پزشکان متخصص و پرستار ، فیزیوتراپ و گفتاردرمان و سایر حرفه های پزشکی آمادگی خود را جهت عقد قرارداد و ارائه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل ،ارائه خدمات بهداشت حرفه ای ، مشاوره در امور درمان، چکاپ پرسنلی  و … بصورت شبانه روزی اعلام میدارد

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک مرکزی + درمان رایگان

خدمات پرستاری و پزشکی در منزل رایگان + طرف قرارداد بیمه های تکمیلی

  • مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک مرکزی + درمان رایگان
  • از مزایای استفاده از خدمات پرستاری در منزل :
  • ایجاد امنیت روانی بیشتر برای بیماران
  • دریافت خدمات با بهترین کیفیت و در کمترین زمان
  • دریافت خدمات بصورت شبانه روزی و درصورت نیاز پرستار مستقر در منزل
  • قطع ارتباط مالی بیمار با درمانگر
  • صرف وقت بیشتر درمانگر در ارائه خدمات
  • احتراز از اعزام بیمورد بیمار به مراکز بیمارستانی
  • صرفه جوئی در زمان ، کمک به کاهش ترافیک شهری

و درنهایت کاهش هزینه های درمانی در درازمدت (از آنجا که بیمه های تکمیلی با تعریف تعرفه های بیمه ای و تحت پوشش قراردادن بیمه شوندگان خود میتوانند نه تنها از یک مزیت رقابتی جهت جذب بیشتر بازار استفاده نمایند بلکه با اجرای  طرح درمان در منزل  میتوانند در جهت کاهش پرداخت خسارتهای  درمانی گامی بلند و موثر بردارند

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک مرکزی + درمان رایگان

از جمله خدمات پرستاری و پزشکی در منزل رایگان  برای افراد تحت پوشش بیمه های  بانک های مرکزی ، تجارت ،سپه ، رفاه کارگران ،کشاورزی ،صادرات ، توسعه صادرات ، ملت ، صنعت و معدن و بیمه کوثر ، بیمه نوین ، بیمه ملت و بیمه ما ، مراقبت های ویژه ICU و CCU می باشد که به قرار زیر می باشد :

تعریف کلی از ICU و CCU : واحد مراقبت‌های ویژه یا آی‌سی‌یو (ICU) بخشی است که مخصوص مراقبت از افراد دچار بیماری‌ها یا جراحات شدید یا خطرآفرین برای ادامه زندگی و زیست است که نیاز به نظارت مستقیم ،مداوم و بسیار دقیق بوسیله تجهیزات و داروهای اختصاصی دارند تا کارکردهای طبیعی بدن در آنان حفظ شود.

CCU چیست ؟ بخش مراقبت ویژه قلبی است. CCU مخفف Coronary Care Unit به معنی واحد مراقبت عروق کرونی ( قلبی ) واحدی ( بخشی ) از بیمارستان است که در آن از افرادی که دچار بیماری های زیر هستند مراقبت می شود: شما می توانید با استفاده از بیمه خود به راحتی و رایگان  اجاره تجهیزات CCU را در منزل داشته باشید .

تجهیزات و مراقبت های CCU و ICU را می توان برای بیمار های ززیر استفاده کرد:

۱- بیماران سکته قلبی

۲- آنژین ناپایدار

۳- اختلال ریتم قلب ( آریتمی )

و برخی دیگر از بیماران قلبی….

آیا راهی جز بستری در بخش های CCU یا ICU بیمارستان وجود داد ؟

بله, یکی دیگر از راه های مراقبت از بیماران ICU و CCU وجود دارد و آن هم خرید یا اجاره تجهیزات ICU و CCU و استخدام پرستار ICU و CCU برای مراقبت از بیمار در منزل می باشد.

بستری در بیمارستان بهتر است یا در خانه ؟

اینکه بستری در بیمارستان بهتر است یا در خانه ، بستگی به شرایط بیمار دارد مثلا ممکن است شرایط بیمار به گونه ای باشد که یک پزشک متخصص باید هر چند وقت یک بار علایم بیمار را مورد برسی قرار دهد و در این صورت بیمار باید در بیمارستان بستری شود ولی در مواقعی نیاز زیادی به برسی پزشک نیست و وجود پرستار کافی است و یا بیمار باید به مدت طولانی تحت مراقبت های ویژه یا مراقبت های قلبی عروقی قرار گیرد که در این صورت بهتر است هم از نظر راحتی و هم از نظر صرفه جویی هزینه ای این مراقبت ها در خانه انجام شود.

خدمات ICU و CCU در منزل

فروش و اجاره تجهیزات ICU و CCU در منزل + فهرست قیمت اجاره تجهیزات

برخی از تجهیزات احتمالی برای ICU و CCU جهت اجاره و فروش عبارت اند از :

۱- مانیتورینگ

۲- لامپ اشعه UV

۳-DC شوک

۴- تخت سه شکن

۵-ترالی دارو

۶- ونتیلاتور

۷- ترالی حمل وسایل

۸- پمپ تزریق

۹- ویلچر

۱۰- فشار خون سنج پورتابل اجاره تجهیزات CCU

۱۱-ست معاینه

۱۲- ترالی اورژانس

۱۳- لگن بیمار

۱۴- لگن شور

۱۵- مانیتور سنترال

۱۶- رادیولوژی پرتابل

۱۷- برانکارد

۱۸- ساکشن مرکزی

۱۹- ساکشن پورتابل

۲۰- نبولایزر

۲۱- لارنگوسکوپ

۲۲- نگاتوسکوپ

۲۳- پاراوان سری

۲۴- تشک مواج

۲۴- کاتر سر سوزن

۲۵- IV Stanel

۲۶- دستگاه دیالیز

۲۷- لوله های تغذیه

از دیگر خدمات پرستاری شبانه روزی رز در منزل ، پرستاری و مراقبت شبانه روزی از بیمار سکته مغزی  می باشد که در منزل انجام می شود:

پرستاری و مراقبت ویژه به صورت شبانه روزی و یا تمام وقت و حتی پاره وقت از بیمار سکته مغزی (CVA) در منزل ،  از دیگر خدمات شرکت خدمات پرستاری شبانه روزی رز در منزب می باشد ، جهت استفاده از تجهیزات و یا پرستار و ویزیت متخصص برای بیمار سکته مغزی (CVA) در منزل ؛ با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، بالاتر از میدان اتریش ، بلوار لاله ، لاله سوم غربی ، پلاک ۲۶ ، واحد ۱

خدمات درمان زخم در منزل و پیشگیری از آن | انواع زخم | بخیه و پانسمان از جمله خدماتی است که شامل خدمات رایگان پرستاری و پزشکی در منزل  برای افراد تحت پوشش بیمه های بانک های مرکزی ، تجارت ،سپه ، رفاه کارگران ،کشاورزی ،صادرات ، توسعه صادرات ، ملت ، صنعت و معدن و بیمه کوثر ، بیمه نوین ، بیمه ملت و بیمه ما می باشد ، که به شرح زیر است :

انواع زخم

_ زخم جراحی : انواع زخم های باز و بسته که در اثر جراحی ایجاد می شود باید تعویض پانسمان شده و تحت نظر پزشک از لحاظ نبود عفونت باشد :

  • جهت درمان زخم جراحی در منزل با ما تماس بگیرید.

_ زخم بستر ( زخم فشاری )

این نوع زخم که به آن زخم فشاری نیز گفته می شود ، زخمی است که به دلیل فشاری که در مدت طولانی بر روی پوست بیمار وارد می شود . زخم بستر معمولا بر روی پوستی که قسمت استخوان های بدن را پوشش می دهد ظاهر می شود. مانند مفصل ران و باسن ، مچ پا ،تیغه شانه ، پاشنه پا ستون فقرات و پاشنه پا .

کسانی که وضعیت پزشکی خاصی دارند که در آن نمی توانند موقعیت بدنی خود را تغییر دهند ، مانند افرادی که بیشتر وقت خود را بر روی صندلی چرخ دار می گذرانند بیشتر در معرض این نوع زخم می باشند.

راه های پیشگیری از زخم بستر:

تغییر حالت بیمار هر ۲ ساحت یک بار

استفاده از تشک مواج

  • ماساژ قسمت های تحت فشار با روغن زیتون
  • شستشوی پوست با آب ولرم و صابون
  • تمیز کردن پوست به صورت مرتب ، و بررسی احتمال ایجاد قرمزی و زخم

جهت درمان زخم بستر در منزل با ما تماس بگیرید.

_ زخم نوروپاتی

زخم نوروپاتی هنگامی ایجاد می شود که رگ های خونی که شامل اکسیژن ،موادمغذی و اعصاب هستند آسیب ببینند. پای شخص مبتلا به دیابت به دلیل نداشتن جریان مناسب خون  و خون کنترل نشده ممکن است به این نوع زخم دچار شود. این شرایط می توانند سلول های عصبی را نابود کنند و باعث خارش و درد و بی حسی نیز شوند. کسانی که به این نوع زخم مبتلا هستند ممکن است به به اندازه کافی خارش  ناشی از آسیب های پا را احساس نکنند.

جهت درمان زخم نوروپاتی در منزل با ما تماس بگیرید.

زخم های دیابتی

یکی از عوارض دیابت است که ممکن است بعضی افراد به آن دچار شوند زخم دیابتی می باشد و بیشترین قسمت عوارض پای دیابتی را تشکیل می‌دهد.

جهت درمان زخم دیابتی در منزل با ما تماس بگیرید.

_ زخم عفونی

ممکن است زخم باز ، در اثر ورود برخی میکرواُرگانیسم ها ( میکروب ) آلود شود. میکروب ها ممکن است از طریق هوا ، منشاء آسیب ، زیر ناخن و یا تکه هایی از لباس که با زخم برخورد کرده است وارد زخم بشوند. خونریزی بخشی از آلودگی را دفع می کند؛ میکروب هایی که باقی منده اند ممکن است از بوسیله گلبول های سفید خون از بین بروند.

با این حال در صورتی که آلودگی یا بافت مرده در درون زخم باقی بماند ، ممکن است فونت در سراسر بدن منتشر شود که این یک خطر احتمالی است. زخمی که پس از گذشت ۲۴ ساعت شروعبه بهبود نکرده باشد ممکن است عفونت کرده باشد. گاهی ممکن است برای درمان زخم های عفونی و یا زخم هایی که در معرض خطر عفونت قرار دارند از آنتیبیوتیک ها یا دارو های ضد کزاز ( به صورت ترزریقی )  نیز استفاده شود.

تشخیص زخم های عفونی :

  • پیدا کردن درد در محل زخم
  • وجود چرک در زخم و یا تراوش چرک از زخم ( ترشحات زرد یا سبز ناشی از زخم )
  • قرمزی ، تورم و احساس گرما در اطراف ناحیه زخم
  • خطوط قرمز کم رنگ روی پوست که بهزیر بغل و کشاله ران و غدد گردن ختم می شوند.
  • ممکن است در مصدومانی که عفونت پیشرفته دارند نشانه های تب ، مانند عرق کردن ، لرز و بی حالی و تشنگی نیز وجود داشته باشد.

جهت درمان زخم عفونی در منزل با ما تماس بگیرید.

_ زخم سوختگی

زخم سوختگی آسیب یک یا چند لایه از پوست بر اثر حرارت یا مواد شیمیایی می باشد. موجب از بین رفتن سلولهای پوست می شود. عوارض و روش درمان زخم سوختگی به عامل و شدت آن بستگی دارد.

سوختگی می تواند علل متفاوتی داشته باشد که برخی از آنها عبارت اند از :

  • سوختگی‌ الکتریکی.
  • سوختگی‌ ناشی از ریختن مایعات داغ و در حال جوش روی پوست.
  • سوختگی‌ شیمیایی.
  • آتش‌ها ازجمله شعله‌ی کبریت، شمع و فندک.
  • قرارگیری بیش ‌از حد در معرض نور خورشید.

جهت درمان زخم سوختگی در منزل با ما تماس بگیرید.

یکی از انواع خدمات رایگان خدمات پرستاری و پزشکی در منزل برای افراد تحت پوشش  بیمه  بانک مرکزی ، ارائه خدمات برای نوزادان دارای زردی در بدو تولد، می باشد .

بیماری زردی نوزاد به دو شکل قابل مشاهده است:

۱- زردی محلول در آب: در این نوع زردی بیلی روبین در آب محلول است و به همین دلیل کبد می تواند آنرا از طریق ادرار دفع کند. درمان زردی نوزاد

۲- زردی غیر محلول در آب: در این نوع زردی. بیلی روبین در آب محلول نمی باشد و به این ترتیب از طریق ادرار دفع نمی شود. در صورت شروع نکردن به موقع درمان ممکن است میزان بیلی روبین بیش از حد شود و خطراتی را برای نوزاد به همراه داشته باشد.

راه های درمان زردی

بیماری زردی نوزاد در اغلب موارد قابل درمان می باشد ولی در برخی موارد که زردی شدید است در صورتی که درمان نشود می تواند برای نوزادان خطرناک باشد. در مواردی ممکن است برای درمان نیاز به بستری نوزاد باشد که این به شدت این بیماری بستگی دارد.

از طرفی اگر زردی خفیقف باشد ممکن است طی ۱ یا ۲ روز خود به خود خوب بهبود پیدا کند. ولی در صورتی که نوزاد به زردی متوسط تا زردی شدید مبتلا شده باشد باید مدت بیشتری را در بیمارستان بگذراند. برخی از روش های درمان زردی نوزاد عبارت اند از:

۱- درمان زردی نوزاد با فتوتراپی ( نور فرا بنفش یا همان UV )

یکی از راه های درمان زردی نوزاد, استفاده از دستگاه فتوتراپی و نور درمانی می باشد. در این نوع درمان, نوزاد در معرض نور فرا بنفش یا همان UV قرار می گیرد و یا آن را در داخل پوشش های نور مصنوعی می پیچانند. این نور می تواند بیلی روبین را به شکلی تبدیل کند که قابل دفع از طریق کلیه ها باشد.

نوزاد مبتلا به این بیماری می توان حتی چند روز در معرض این نور باشد. در صورتی که قصد خرید دستگاه فتوتراپی دارید می توانید از طریق لینک خرید دستگاه فتوتراپی اقدام نمایید. همچنین اگر قصد اجاره دستگاه فتوتراپی را دارید می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

۰۹۱۲۰۱۱۳۱۷۵۱

۲- درمان زردی نوزاد بوسیله تعویض خون

در مواردی نادر, هنگامی که درمان زردی به روش های دیگر انجام نشود و بیماری شدید شده باشد. امکان دارد که برای درمان آن از روش تعویض خون استفاده شود. در این روش به طور مکرر مقادیر کمی از خون از بدن نوزاد خارج شده و بعد به همان مقدار خون وارد بدن نوزاد می شود. درمان زردی نوزاد

این درمان حتما باید در بخش مراقبت های ویژه نوزادان انجام بگیرد.

۳- درمان زردی نوزاد بوسیله استفاده از آنتی بادی های درون داخل وریدی

در صورتی که زردی شدید ثانویه به ناسازگاری خونی بین جنین و مادر بوجود آمده است. از طریق تزریق داخل وریدی آنتی بادی ها می توان زردی نوزاد را کم کرد و همچنین احتمال نیاز داشتن به دریافت خون را نیز کاهش داد.

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک مرکزی + درمان رایگان

پرستاری و مراقبت شبانه روزی از بیمار

در صورتی که قصد استخدام مراقب یا پرستار شبانه روزی از بیمار مبتلا به زخم در منزل را دارید ، از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه بانک مرکزی + درمان رایگان