• تلفن : 9108 76 44 - 021
  • ایمیل: info@roznursing.com
  • ساعات کاری: شبانه روزی

بیمارستان های طرف قرارداد بیمه سرمد

بیمارستان های طرف قرارداد بیمه سرمد

آیا به دنبال بهترین مراقبت های پزشکی برای خود و خانواده‌تان هستید؟ با بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه سرمد، این آرزو به واقعیت تبدیل می‌شود!

بیمه سرمد با شبکه گسترده‌ای از بیمارستان‌های معتبر و مجهز در تمام کشور، برای شما فرصتی منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد. با ورود به این شبکه، شما دسترسی به خدمات پزشکی با کیفیت و استانداردهای بالا را خواهید داشت.

لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه سرمد در تهران

آریا
ایرانمهر
پارسیان(تهران)
رسالت
بیمارستان مهرآئین
خاتم الانبیا ء (ص)
الغدیر
بیمارستان مفرح
عرفان
بیمارستان انصاری
مدائن
ایرانشهر
سایر
فجر
بیمارستان شهرام
بیمارستان رویان
آزادی
بیمارستان و زایشگاه اقبال
بیمارستان محب یاس
بیمارستان نور
مهر-تهران
بیمارستان خیریه (محک)۱۰۰ تختی ویژه کودکان سرطانی

آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه سرمد در تهران

آزمایشگاه تشخیص طبی رافع
آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک نوروژن
آزمایشگاه بیمارستان محب مهر
آزمایشگاه پاتوبیولوژی فردا
آزمایشگاه سینا
آزمایشگاه تخت طاووس
آزمایشگاه پاتوبیولوژی پامچال
عماد
آزمایشگاه جانان
آزمایشگاه دکتر طاهری
آزمایشگاه پاتوبیولوژی کاوش
آزمایشگاه برهان
آزمایشگاه ساقی
آزمایشگاه طبی فارابی
آزمایشگاه آبان
تشخیص طبی و پاتوبیولوژی فرشتگان
آزمایشگاه ژنتیک پزشکی دکتر زینلی
آزمایشگاه سبزآزما
جردن
آزمایشگاه و رادیولوژی درمانگاه فرهنگیان
آزمایشگاه دکتر زارع
آزمایشگاه امروز
آزمایشگاه پارسیان پاکدشت
آزمایشگاه فرجاد
آزمایشگاه دکتر فروزنده شاملو
آزمایشگاه زیبا شهر
آزمایشکگاه پاتوبیولوژی سپند
آزمایشگاه تشخیص پزشکی مهرسینا پاکدشت( شرکت تعاونی بهداشتی درمانی طب گستر صحرا)
آزمایشگاه تشخیص طبی متخصصین
تشخیص پزشکی شهریار
آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه سرمد در تهران

مزایای بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه سرمد

  • کیفیت درمانی بی‌نظیر: با انتخاب بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه سرمد، از خدمات درمانی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تخصصی بهره‌مند خواهید شد.
  • تخفیفات ویژه: این بیمه به شما امکان انتخاب خدمات درمانی با کمترین هزینه را می‌دهد، که این به معنای صرفه‌جویی در هزینه‌های بهداشتی خود می‌باشد.
  • تنوع تخصص‌ها: از پزشکی عمومی تا تخصص‌های پیچیده‌تر، بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه سرمد در انواع تخصص‌ها آماده پذیرش شما هستند.
  • پوشش گسترده: با انتخاب بیمارستان‌های طرف قرارداد، از خدمات بستری، عمل جراحی، اقدامات تشخیصی تا درمان‌های تخصصی مختلف بهره‌مند خواهید شد.
  • آسایش و اطمینان: با انتخاب بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه سرمد، می‌توانید با آرامش خاطر و اطمینان به درمان‌های خود بپردازید.
  • موسسات درمانی طرف قرارداد بیمه سرمد

  • شرکت خدمات پرستاری رز، به عنوان یکی از برترین مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سرمد، آماده ارائه کلیه خدمات پرستاری و پزشکی به بیماران عزیز می‌باشد. در این مطلب به معرفی خدمات پرستاری رز به عنوان یکی از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سرمد که خدمات به صورت کاملا رایگان می‌باشد، می‌پردازیم.
  • توجه داشته باشید که هزینه های درمانی پرستار در منزل برای کسانی که بیمه سرمد دارند رایگان بوده و خدمات پرستاری رُز با همکاری شرکت نوه گشت آرام بهترین تجهیزات درمانی را می تواند در اختیار شما قرار دهد.
  • افرادی که تحت پوشش بیمه سرمد قرار دارند، با شماره‌های همراه زیر می‌توانند از خدمات پرستاری و پزشکی رایگان شرکت پرستاری رز بهره‌مند شوند:شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱بزرگترین مرکز اجاره و فروش تجهیزات ICU و CCU در ایران، ارائه خدمات اجاره و فروش تجهیزات CCU و ICU در ایران با همکاری شرکت جهان پخش آرام و خدمات پرستاری رز.
  • پرستار شبانه روزی رایگان بیمه سرمد

  • برای کلیه افراد تحت پوشش بیمه سرمد، شرکت خدمات پرستاری رز امکان استفاده رایگان از خدمات پرستاری و پزشکی را فراهم می‌کند. کافیست با شماره ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱ تماس بگیرید.خدمات پرستاری شبانه روزی شامل:
    • پرستاری از بیمار ویلچری
    • پرستاری از بیمار ناتوان حرکتی
    • پرستاری از بیمار ALS
    • پرستاری از بیمار MS
    • پرستاری از بیمار آلزایمر
    • پرستاری از بیمار پوشکی

    همچنین پرستاری از بیماران قلبی، سرطانی، دیابتی و بیماران در بخش‌های خاصی مانند ICU و CCU نیز ارائه می‌شود.

مراقبت در منزل شبانه روزی برای مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سرمد

مراقبت در منزل، به طور غیرمنتظره‌ای تبدیل به یک ویژگی اساسی در سازمان شرکت‌های مراقبت بهداشتی شده است. این سرویس یکپارچه (ADI) یا مراقبت در منزل، امکان ارائه مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی با کیفیت بالا را در مناطق مختلف به افراد تحت پوشش بیمه سرمد فراهم می‌کند. برخلاف بستری شدن در بیمارستان، انتخاب مراقبت در منزل با هزینه کمتری همراه است و از دیگر مزایای آن حفظ استقلال و ارتباط نزدیک با خانواده در طول فرآیند درمان است.

این سرویس بهداشتی ملی، با همکاری متخصصان مراقبت و توانبخشی، افرادی که به کمک دیگران وابسته اند و در شرایط سخت را در خانه مورد حمایت و مراقبت قرار می‌دهد. از جمله حرفه‌هایی که در این سرویس می‌توانند به شیوه‌های مختلف درگیر شوند، پزشک، پرستار، فیزیوتراپ، مددکار اجتماعی و غیره هستند. هدف این سرویس، تثبیت تصویر بالینی، کاهش فشار جسمی و روانی به بیمار و بهبود کیفیت زندگی افراد مراقبت شده است.

خدمات پرستاری بیمار در منزل در تهران شبانه روزی برای مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سرمد :

مراقبت در منزل با کمک های اجتماعی و خدمات حمایتی خانواده، توسط شهرداری محل سکونت ارائه می‌شود. این خدمات با استفاده از ابزارهای ارزیابی دارای چند تخصص متفاوت و چند بعدی مناسب، با هدف ایجاد یک پروژه یکپارچه کمک اجتماعی و بهداشتی فردی (PAI) تعریف می‌شود.

مراقبت در منزل به صورت یکپارچه (تمام وقت) در سطوح ضروری کمک (LEA) ارائه می‌شود، که توانایی پاسخگویی کافی را در منطقه به نیازهای بهداشتی افراد غیرخودکفا، اعم از افراد مسن یا غیره، تضمین می‌کند و به مدیریت مزمن و پیشگیری از معلولیت‌ها توجه دارد.

تعامل و کار گروهی بین متخصصان مراقبت های بهداشتی (پرستاران، پزشکان، فیزیوتراپیست‌ها) و پرستاران مراقب اهمیت دارد تا بهبود خدمات در منزل را تضمین کند.

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۲

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

تاریخچه پرستاری نشان می‌دهد که فلورانس نایتینگل، پیشگام انگلیسی علم پرستاری مدرن، در قرن نوزدهم برای بیماران بدحال در خانه‌شان مراقبت کرد.

توسعه مراقبت در منزل با ایجاد خدمات بهداشت ملی در سال ۱۹۶۶ توسط متخصصان بهداشت شروع شد و در کشورهایی مانند ایتالیا این سیستم از سال ۱۹۷۰ مورد استفاده قرار گرفت. در ادامه، تأسیس NHS در ۱۹۷۸ سبب شد تا بستری‌شدن در بیمارستان جای خود را به مراقبت در منزل بدهد.

مراقبت در منزل به سطوح مختلفی تقسیم می‌شود از جمله مراقبت های کمک در خانه با مداخله گاه به گاه یا دوره‌ای تا مراقبت یکپارچه با ارزیابی چند بعدی و مدیریت توسط تیم چند حرفه‌ای. همچنین، مراقبت های خانگی یکپارچه براساس مسائل مهم و روزهای کمک هفتگی تعریف می‌شود. این خدمات با همکاری متخصصان بهداشتی و خانواده بیماران ارائه می‌شود.

در طول سال‌ها، توسعه مراقبت در منزل موجب تولد فعالیت‌های تخصصی برای بیماران احیا (منطقه بحرانی) و مراقبت تسکینی برای بیماران سرطانی شده است، که به عنوان جایگزین بستری‌شدن در بیمارستان عمل می‌کنند.

متخصصین و تجهیزات و کلیه مواردی که در این حوزه برای رفاه حال بیماران در نظر گرفته شده شامل موارد زیر می باشد:

  • پرستار مراقبت در منزل، یک متخصص حرفه‌ای است که به مراقبت پرستاری بیمار در منزل اختصاص دارد. این پرستاران پس از تکمیل PAI توسط واحد ارزیابی سرزمینی و پزشک عمومی، می‌توانند مداخله‌های لازم را انجام دهند.
  • مراقبت در منزل با توجه به نیازهای بهداشتی افراد غیرخودکفا، مانند سالمندان، تضمین می‌کند که خانه به عنوان بخشی از بیمارستان واقعی عمل می‌کند و نقش مهمی در بهبود روانی و عاطفی بیماران ایفا می‌کند.
  • ابزارهای مورد استفاده در مراقبت در منزل، مشابه با واحدهای بیمارستانی هستند و شامل ست‌ها و سوزن‌های انفوزیون، پانسمان‌های مختلف و دستگاه‌هایی نظیر کاتترهای مثانه و SNG و PEG هستند.
  • مراقبت در منزل به بیمارانی که به تراکئوستومی یا تهویه مکانیکی نیاز دارند، مراقبت‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهد و هدف اصلی آن بهبود و تسکین بیماران است.
  • مراقبت در منزل نیازمند رویکرد حسی و روانی است، زیرا همچنان که بیماری‌ها به‌ویژه غیرقابل درمان رشد می‌کنند، انسانیت بیماران و حفظ کرامت آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
  • پرستاران مراقبت در منزل، با احترام به خودمختاری بیماران، به مدیریت مستقل‌تر آنها کمک می‌کنند و برنامه‌ریزی درمان‌های دارویی تحت نظر پزشک انجام می‌شود.
  • مراقبت در منزل، یک راه‌حل جایگزین بسیار حیاتی و ارزشمند برای حفظ کرامت انسانی و بهبود بیماران است.
مراقبت در منزل شبانه روزی برای مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سرمد

راحتی داشتن یک پرستار در منزل

مراقبت در منزل، خدماتی مهم برای بیماران بستری، معلولان و سالمندان با مشکلات راه رفتن است که برای این افراد و خانواده‌هایشان بسیار مفید است. سازمان بهداشت جهانی این نوع مراقبت را به عنوان ارائه خدمات مستقیم در منزل بیمار تعریف کرده است، که هدفش حفظ سلامتی و راحتی بیمار است.

پرستار خانگی از بستری شدن در بیمارستان جلوگیری کرده و تمام مراقبت‌های لازم را به صورت مستقیم در خانه بیمار ارائه می‌دهد، بدون نیاز به جابجایی و تغییر عادات شخصی.

این نوع کمک شامل مجموعه‌ای از خدمات متنوع است که به نیازهای هر بیمار بستگی دارد و مداخلات طراحی شده براساس نیازهای جسمی و روانی افراد ارائه می‌شود.

مراقبت در منزل به کاهش بستری‌های غیرضروری کمک می‌کند و اطمینان می‌دهد که بیماران همچنان استقلال خود را حفظ کنند و در مواقع اضطراری از حمایت مداوم و مداخلات سریع بهره‌مند باشند.

 

حوزه های مداخله مراقبت در منزل

  • پرستار خانگی، خدمات بهداشتی گسترده‌ای را به بیماران با مشکلات جسمی و روانی در خانه‌هایشان ارائه می‌دهد. او مسئولیت کامل مراقبت‌های پرستاری را بر عهده دارد، از برنامه‌ریزی و مدیریت مداخلات تا ارزیابی وضعیت بیمار.
  • فعالیت‌های او شامل پیشگیری، درمان، توانبخشی و آموزش است و می‌تواند شامل مداخلات فنی، ارتباطی و آموزشی باشد.
  • پرستار خانگی همچنین از اعمال نسخه‌های درمانی و تشخیصی پزشکان اطمینان حاصل می‌کند.
  • مداخلات پرستار در منزل به ارزیابی نیازهای بیمار، برنامه‌ریزی کمک‌ها، اجرا و ارزیابی مداخلات مستقیم و غیرمستقیم مرتبط با مدیریت فرآیند کمک می‌پردازد.
  • پرستار خانگی به عنوان یک حرفه‌ای مستقل، توانایی انجام مداخلات اصلی و ضروری را تضمین می‌کند.
  • در اینجا ۹ مداخله ای است که یک پرستار خانگی می تواند برای بهبود کیفیت زندگی بیمار ارائه دهد.

  • مراقبت‌های تغذیه‌ای و درمانی برای بیماران بدحال می‌تواند شامل مداخلات زیر باشد:
    1. مداخلات درمانی: اعمال تزریق‌های درمانی، تسکین درد و انفوزیون درمانی.
    2. مدیریت صحیح استومی: ارائه کمک‌ها و مداخلات مرتبط با PEG، اوروستومی، تراکئوستومی، لوله معده، استومی دستگاه گوارش و غیره.
    3. پیشگیری و درمان عفونت‌ها: مراقبت از کاتترهای مثانه، دستگاه‌های داخل عروقی (کاتتر وریدی)، درمان ضایعات پوستی مانند سوختگی، ضایعات نوروپاتیک یا عروقی و زخم‌های جراحی و بستر.
    4. کمک در شرایط مربوط به بی اختیاری و بی‌نظمی استخوان.
    5. پیشگیری از زخم فشاری در مواردی که خطر زیادی وجود دارد.
    6. کمک در مواقع سندرم هیپوکینتیک (سندرم بی‌حرکتی) که ممکن است به علت بستری بودن طولانی مدت بیمار به وجود آید و عملکرد و توانایی حرکت بیمار را کاهش می‌دهد.
    7. کمک و آموزش به بیمار و خانواده‌اش در مورد بیماری در حال پیشرفت و مدیریت صحیح علائم.
    8. آموزش با هدف مدیریت بوروکراتیک اقدامات مراقبتی و استفاده از وسایل کمکی و وسایل پزشکی موجود.
    9. آموزش با هدف استفاده صحیح از نشانه‌های دارویی و درمانی که به عهده خانواده بیمار قرار گرفته است.
  • ماهیت چند رشته ای پرسنل مراقبت های بهداشتی که برای EpiCura کار می کنند

  • پرسنل مراقبت بهداشتی در EpiCura افرادی هستند که در محیط خانه به بیماران ارائه خدمات می‌دهند. این خدمات شامل مداخلات درمانی مانند تزریق‌ها، تسکین درد و انفوزیون درمانی است. همچنین پرستار خانگی مسئولیت کامل مراقبت‌های پرستاری را بر عهده دارد و با ارائه خدمات مناسب به بیمار، باعث ارتباط مثبت بین خود، بیمار و خانواده می‌شود.خدمات کمک در منزل از طریق خدمات بهداشت ملی به افرادی که نیازمند درمان پزشکی یا توانبخشی هستند، ارائه می‌شود. افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن، اختلالات روانی یا معلولیت نیز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. در تهران، سه سطح کمک برای خدمات پرستاری بیمار در منزل وجود دارد، از جمله مراقبت در منزل برنامه‌ریزی شده (ADP)، کمک خانه یکپارچه (ADI) و بستری شدن در منزل برای موارد خاص.با ارائه خدمات متمایز و مناسب، این پرسنل مراقبت همچنان نقش بسیار مهمی در بهبود و رفاه بیماران در محیط خانه ایفا می‌کنند.

اعزام پرستارشبانه روزی در تهران متناسب با وضعیت بیمار معرفی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سرمد

شرکت خدمات پرستاری رز با توجه به وضعیت و شرایط بیمار ، پرستار مناسبی را برای شما اعزام خواهد کرد تا با کمترین مشکل روند درمان بیمار طی گردد.

مناطق تحت پشتیبانی شرکت خدمات پرستاری رز جهت اعزام  پرستار

اعزام پرستار غرب تهران ، جنوب تهران ، تهران مرکز، شرق تهران و شمال کرج. مناطق ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ .

شرکت خدمات پرستاری رز با همکاری شرکت جهان پخش آرام خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. این خدمات شامل:

  • تجهیزات ICU و CCU شامل ونتیلاتور، مانیتور علائم حیات، بای پپ، اکسیژن ساز، تخت بیمار، پمپ سرنگ و…
  • خدمات پرستار در منزل برای افراد مختلف از جمله بیماران، کودکان و سالمندان.
  • مامایی و بارداری.
  • پزشک در منزل از جمله پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصصی.
  • ویزیت در منزل.
  • ماساژ درمانی در منزل.
  • فیزیوتراپی و کار درمانی در منزل.
  • درمان زخم در منزل، از جمله زخم‌های بستر و دیابتی.
  • درمان زردی نوزاد در منزل.
  • سونوگرافی و رادیوگرافی در منزل.
  • شیمی درمانی در منزل.
  • گفتار درمانی و شنوایی سنجی در منزل.
  • کرایه و اعزام آمبولانس خصوصی.
  • فروش و اجاره تجهیزات پزشکی.
  • نمونه‌برداری آزمایش کرونا در منزل.
  • این خدمات از طریق تمام وقت، شبانه روزی و پاره وقت ارائه می‌شود. برای دریافت خدمات پرستاری و مراقبت های ویژه ICU و CCU در منزل تهران می‌توانید با شماره تماس‌های معین شده تماس حاصل فرمایید.شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱
معرفی مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سرمد

CCU چیست ؟

CCU مخفف “واحد مراقبت ویژه قلبی” است. این بخش نیز مانند ICU یکی از واحدهای مهم و بحرانی در بیمارستان‌ها است. CCU به مراقبت از بیماران با مشکلات قلبی مرتبط می‌پردازد. افرادی که دچار حملات قلبی، عمل جراحی قلبی یا سایر مشکلات جدی قلبی هستند، در این واحد قرار می‌گیرند تا با استفاده از تجهیزات و داروهای اختصاصی نظارت و مراقبت شوند و کارکردهای قلبی طبیعی‌شان حفظ شود. CCU به عنوان بخشی از واحد مراقبت‌های ویژه به تیم پزشکی متخصص درمان قلبی اجازه می‌دهد که بیماران را به شکل حرفه‌ای مورد معاینه و درمان قرار دهند.

ICU چیست ؟

واحد مراقبت ویژه یا آی‌سی‌یو (ICU) بخشی از بیمارستان است که به مراقبت افراد دچار بیماری‌ها یا جراحات شدید یا تهدیدکننده حیات می‌پردازد. در این بخش، با استفاده از تجهیزات و داروهای اختصاصی، نظارت دقیق و مداومی بر روی بیماران انجام می‌شود تا کارکردهای طبیعی بدن آن‌ها حفظ شود.

ICU که مخفف Intensive Care Unit است، بخشی از بیمارستان است که به مراقبت ویژه بیماران با بیماری‌های شدید یا تهدیدکننده حیات می‌پردازد. این نگهداری و مراقبت ممکن است در خانه با تجهیزات مناسب نیز انجام شود. هدف آن نظارت دقیق و ارائه حمایت با استفاده از تجهیزات و داروهای ویژه است تا عملکرد طبیعی بدن بیماران حفظ شود.

مراقبت های ویژه ICU و CCU در منزل چیست ؟

بعضی افراد به دلیل کهولت سن یا دلایل دیگر ممکن است نیاز به مراقبت‌های ویژه ICU یا CCU داشته باشند. برای ادامه زندگی در منزل، می‌توان مراقبت‌های ویژه CCU یا ICU را در خانه انجام داد. در این روش، خانواده بیمار تجهیزات مربوط به بخش ICU یا CCU را تهیه کرده و پرستار متخصص را استخدام می‌کنند تا از بیمار مراقبت کند.

فروش و اجاره تجهیزات ICU و CCU

همچنین در صورتی که قصد خرید یا اجاره تجهیزات CCU و ICU در منزل را دارید ، با ما تماس بگیرید.

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

 

در صورتی که قصد خرید تجهیزات پزشکی را دارید ، به وب سایت شرکت جهان پخش آرام مراجعه نمایید. توجه داشته باشید ، به دلیل نوسانات قیمت ، قبل از ثبت سفارش و پرداخت هزینه در وب سایت ، با شرکت تماس بگیرید.

پرستاری و مراقبت شبانه روزی در منزل

در صورتی که قصد استخدام مراقب یا پرستار شبانه روزی در منزل را دارید ، از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۵

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

فروش و اجاره تجهیزات پزشکی

در صورتی که قصد خرید یا اجاره تجهیزات پزشکی را دارید ، از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۳

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

همکاری با ما

همچنین در صورتی که قصد همکاری با ما در زمینه مراقبت های ویژه ICU و CCU را دارید با ما تماس بگیرید.

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۲

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

خدمات درمانی در منزل

همچنین برای دریافت خدمات درمانی در منزل از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۱

 

مرکز خدمات پرستاری رز

مرکز خدمات پرستاری رُز با تیم مجرب و با کیفیت، آماده ارائه خدمات پرستاری به سالمندان در منزل به صورت شبانه روزی برای مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سرمد و بانک ملی می‌باشد. جمعیت سالمندان به دلیل افزایش امید به زندگی در جوامع مختلف روبه افزایش است و اهمیت مراقبت از آنها نیز بیشتر شده است. آرامش روانی نقش مهمی در سلامت جسمی و روانی سالمندان ایفا می‌کند و فعالیت‌هایی مثل گردش در طبیعت، قدم زدن در محیط طبیعی، نگاه کردن به حیوانات و نشستن کنار جوی آب تاثیر مثبت بر سلامت آنها دارد.

ویژگی های یک پرستار سالمند مخصوص مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سرمد 

مراقبت و نگهداری از سالمندان شامل برنامه‌ریزی درمان و اعطای داروها، تهیه و ارائه غذاهای مناسب، رسیدگی به امور رفاهی و گردشگری، انجام موارد مورد علاقه در اوقات فراغت، پرستاری در خارج از منزل، مدیریت امور اداری و مالی با اجازه کتبی خانواده، نظافت و استحمام سالمند و محیط منزل، نظارت بر فشار خون و وضعیت جسمانی سالمند گنجانده می‌شود.