• تلفن : 9108 76 44 - 021
  • ایمیل: info@roznursing.com
  • ساعات کاری: شبانه روزی

خدمات پرستاری در منزل تهران + طرف قرارداد بیمه بانک تجارت

خدمات پرستاری در منزل تهران + طرف قرارداد بیمه بانک تجارت

خدمات پرستاری در منزل تهران

خدمات پرستاری در منزل یکی از خدمات صحی است که در تهران ارائه می‌شود. این خدمات شامل مراقبت و دارو خورانی، تعویض و تنظیم کاتتر و برگرداندن خدمات بهداشتی به بیماران در منزل می‌شود. خدمات پرستاری در منزل توسط پرستاران و پرستارها ارائه می‌شود که دارای تجربه و آموزش لازم برای انجام این خدمات هستند.

خدمات پرستاری در منزل در تهران شامل موارد زیر می‌شود:

– مراقبت بیماران: در این خدمات پرستاران و پرستارها به بیماران در منزل کمک می‌کنند و مراقبت و داروخورانی را انجام می‌دهند.

– تعویض و تنظیم کاتتر: پرستاران و پرستارها در صورت نیاز به تعویض و تنظیم کاتتر به خانه بیمار می‌روند و این خدمات را انجام می‌دهند.

– برگرداندن خدمات بهداشتی: پرستاران و پرستارها در صورت نیاز به برگرداندن خدمات بهداشتی به بیماران در منزل می‌روند و این خدمات را به بیماران ارائه می‌دهند.

– مراقبت از بیماران مبتلا به آلزایمر: در صورت نیاز به مراقبت از بیماران مبتلا به آلزایمر پرستاران و پرستارها به منزل بیمار می‌روند و این خدمات را انجام می‌دهند.

خدمات پرستاری در منزل در تهران با توجه به نیازهای بیماران و خانواده‌های آن‌ها، ارائه می‌شود و این خدمات به صورت روزانه و ۲۴ ساعته در دسترس هستند.

در بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل، خدمات به صورت شبانه روزی در دسترس هستند و پرستاران با توجه به نیازمندی‌های بیماران و مراجعین، به صورت شبانه روزی در خدمت آن‌ها هستند. این خدمات می‌توانند شامل نظارت بر وضعیت بیمار، تغییرات درمانی، تغذیه، ارائه مراقبت‌های پزشکی و پرستاری و همچنین کمک به فرد در انجام فعالیت‌های روزمره باشند.

در صورتی که به این خدمات نیاز دارید، می‌توانید با شرکت‌ خدمات پرستاری رز در منزل تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. قبل از انتخاب شرکتی برای ارائه خدمات پرستاری در منزل، بهتر است با مقایسه قیمت و کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

به طور کلی، استفاده از خدمات پرستاری و پزشکی در منزل با طرف قرارداد بیمه نوین می‌تواند برای بیماران و افراد سالم که نیاز به مراقبت در منزل دارند، یک گزینه مناسب باشد. اما برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و پوشش بیماری‌های مختلف، بهتر است با بیمه‌گر خود تماس بگیرید.

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

بزرگترین مرکز اجاره  تجهیزات ICU و CCU در ایران

ارائه خدمات اجاره تجهیزات CCU و ICU در ایران با همکاری شرکت نوده گشت آرام و خدمات پرستاری رز .

این مرکز با همکاری خدمات پرستاری رز و شرکت نوده گشت آرام ، فعالیت خود را در زمینه اجاره تجهیزات پزشکی و تجهیزات CCU و ICU آغاز نموده است. این مرکز با در اختیار داشتن تمامی تجهیزات پزشکی از جمله : ونتیلاتور ، تخت بیمار ، مانیتور علائم حیاتی ، بای پپ ، اکسیژن ساز ، پمپ سرنگ و … ، پیشرو در زمینه خدمات رسانی برای شما عزیزان است.

 


خدمات پرستاری در منزل شبانه روزی رایگان :

در خواست پرستار غرب تهران و کلیه مناطق تهران ، جهت مراقبت و پرستاری از سامند ، کودک ، بیماران مخصوص و …  به صورت شبانه روزی و پاره وقت امکان پذیر می باشد. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با ما در تماس باشید.

شماره های دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ – ۴۴۷۶۹۱۳۲-۰۲۱

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱ – ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، بالاتر از میدان اتریش ، بلوار لاله ، لاله سوم غربی ، پلاک ۲۶ ، واحد ۱

 

خدمات پرستاری در منزل تهران

خدمات پرستاری در منزل در تهران متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند نوع خدمات، مدت زمان ارائه خدمات، محل ارائه خدمات و تخصص پرستار بستگی دارد. همچنین، شرکت‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل در تهران معمولاً متفاوت هستند.

به طور کلی، تعرفه خدمات پرستاری در منزل در تهران به صورت ساعتی و یا روزانه تعیین می‌شود و متغیر است. همچنین، برای خدمات ویژه‌تر مانند خدمات پرستاری در مناطق دورافتاده یا خدمات پرستاری در شب، تعرفه‌ها ممکن است بیشتر باشند.

بهتر است قبل از دریافت خدمات پرستاری در منزل در تهران، با شرکت‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات تماس گرفته و شرایط دقیق را بررسی کنید. همچنین، باید توجه داشت که در بعضی موارد، بیماران ممکن است بتوانند از برخی خدمات پرستاری در منزل در تهران به صورت رایگان یا با تخفیف استفاده کنند، به خصوص اگر این خدمات برای آن‌ها ضروری باشد.

تزریقات در منزل تهران

تزریقات در منزل در تهران نیز مانند سایر خدمات پرستاری در منزل، متغیر است و به عوامل مختلفی مانند نوع تزریق، تعداد تزریقات، مدت زمان ارائه خدمات، محل ارائه خدمات و تخصص پرستار بستگی دارد.

تعرفه تزریقات در منزل در تهران به صورت ساعتی و یا روزانه تعیین می‌شود و متغیر است. همچنین، شرکت‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات تزریقات در منزل در تهران معمولاً تعرفه‌های متفاوتی دارند.

بهتر است قبل از دریافت خدمات تزریقات در منزل در تهران، با شرکت‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات تماس گرفته و تعرفه‌های دقیق را بررسی کنید

سرم تراپی بدون اقامت پرستار

۲۵۰,۰۰۰

هر تزریق داخل سرم (غیر از آنتی بیوتیک)

۳۰,۰۰۰

هر تزریق آنتی بیوتیک داخل سرم (با نیم ساعت ماندگاری پرستار)

۱۰۰,۰۰۰

تزریق عضلانی یک تزریق

۲۰۰,۰۰۰

هر تزریق عضلانی اضافه

۷۰,۰۰۰

همچنین، باید توجه داشت که برخی بیماران ممکن است بتوانند از برخی خدمات تزریقات در منزل در تهران به صورت رایگان یا با تخفیف استفاده کنند، به خصوص اگر این خدمات برای آن‌ها ضروری باشد.

 

خدمات پرستاری در منزل در غرب تهران

خدمات پرستاری در منزل در منطقه غرب تهران نیز مانند سایر مناطق شهر تهران ارائه می‌شود.یکی از شرکت‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل در منطقه غرب تهران شرکت خدمات پرستاری رز می باشد.

شرکت خدمات پرستاری رز یکی از شرکت‌های برتر در زمینه ارائه خدمات پرستاری در منزل و بیمارستان است. این شرکت با داشتن کادری مجرب و متخصص از پرستاران، به بیماران کمک می‌کند تا بتوانند بهترین مراقبت‌های پزشکی را در محیط خانگی خود دریافت کنند. خدمات ارائه شده توسط شرکت خدمات پرستاری رز شامل موارد زیر می‌شود:

– پرستاری در منزل: این خدمت شامل مراقبت از بیماران در منزل، تزریقات، تعویض کاتتر، تنظیم دارو و… می‌شود.

– پرستاری در بیمارستان: این خدمت شامل مراقبت از بیماران در بیمارستان و ارائه خدمات پرستاری و درمانی در بیمارستان می‌شود.

– پرستاری در مسافرت: این خدمت شامل همراهی و مراقبت از بیماران در سفرهای داخلی و خارجی می‌شود.

– پرستاری در شب: این خدمت شامل مراقبت و پرستاری از بیماران در ساعت‌های شبانه می‌شود.

– خدمات پرستاری ویژه: این خدمت شامل مراقبت و پرستاری از بیماران با نیازهای خاص مانند بیماران دیابتی، بیماران سرطانی و… می‌شود.

شرکت خدمات پرستاری رز با داشتن کادری مجرب و متخصص، خدمات پرستاری در منزل و بیمارستان را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. همچنین، این شرکت خدمات خود را در سراسر تهران و شهرستان‌های اطراف تهران ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات شرکت خدمات پرستاری رز، می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید:

موبایل ۱ : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

موبایل ۲ : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰

همچنین، می‌توانید از طریق وبسایت رسمی شرکت خدمات پرستاری رز به آدرس www.roznursing.com اطلاعات بیشتری درباره خدمات و تعرفه‌های آن دریافت کنید.

همچنین، در منطقه غرب تهران برخی از بیمارستان‌ها نیز خدمات پرستاری در منزل را ارائه می‌دهند.

مناطق تحت پشتیبانی شرکت خدمات پرستاری رز جهت اعزام  پرستار

اعزام پرستار غرب تهران ، جنوب تهران ، تهران مرکز، شرق تهران و شمال کرج. مناطق ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ .

شهرک رسالت عظیمیه ، حصار بالا ، سر جوی ، جهانشهر ، بلوار جمهوری شمالی ، کوی کارماندان شمالی ، کوی اتحاد ، همت آباد ، ویلا ، کوی بنفشه ، خلج آباد ، اکبر آباد ، کوی شقایق ،

حسین آباد ، شهرک ذوب آهن ، سرحدآباد ، شهر صنعتی ، شهرک شیخ سعدی ، نوروز آباد ، بلوار چمران ، قلمستان ، فردوسی ، شکرآباد ، بلوار هفت تیر ، شهرک ناز ، شهرک شهید رستمی ،

فردیس ، حافظیه ، نجف آباد ، شهرک پاسدار ، شهرک دهکده ( شهرک خانه ) ، فاز ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ و ۵ مهرشهر ، شهرک دریا ، حسین آباد افشار ، احد آباد ، رجب آباد ، اسد آباد ، کوی فرهنگ ،

کوی زنبق ، شهرک ولی عصر ، دهقان ویلای اول و دوم ، شهرک پردیسان ، شهرک شهید چمران ، شهرک مهران ، کرج نو ، شهرک موحدین ، گلشهر ، درختی ، میدان عطار ، گلزار ، انوشیروان ،

حصارک پایین ، رضا شهر ، شهرک ولیعصر ، شهرک قائمیه ، شهرک گلها ، باغستان غربی ، بیدار چشمه ، حصارک بالا ، حیدر آباد ، شهرک گلدشت ، پیشاهنگی ، شهرک طالقانی ، شاهین ویلا ، صوفی آباد ،

شهرک ظفر ، رجایی شهر ( گوهردشت ) ، شهرک بهارستان شرقی ، شهرک بهداری ، شهرک جهازیها ، حسن آباد ، شهرک امام رضا ، شهرک فرهنگیان ، شهرک اوج ، کوی امامیه ، کوی قائم ،

برغان ، خیابان ولیعصر ، اسلام آباد ، خیابان بهار ، خیابان چالوس ، چهار صد دستگاه ، آسیاب برجی ، مهرویلا ، دولت آباد ، کارخانه قند.

برای استخدام پرستار یا مراقب در منزل و دریافت خدمات پرستاری و مراقبت از بیمار ( کرونا و … ) به صورت شبانه روزی یا پاره وقت در منزل کرج از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۲

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

 


 

 

جهت اجاره محصولات پزشکی ، CCU و ICU می توانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید :

 

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، میدان اتریش ، خیابان لاله خیابان ولیعصر ، خیابان یاس یازدهم ، ساختمان آریان ، طبقه دوم ، واحد ۷

 

شماره های دفتر : ۰۲۱۴۴۷۶۹۱۰۸ – ۰۲۱۴۴۷۶۹۱۳۲

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱ – ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰


خدمات پرستاری در منزل در شرق تهران

خدمات پرستاری در منطقه شرق تهران شامل خدمات پرستاری در منزل و بیمارستان، نگهداری از سالمندان و بیماران خاص، خدمات پزشکی در منزل، خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی، خدمات پرستاری در شب و ارائه خدمات پرستاری در مسافرت می‌شود.

به طور کلی، در منطقه شرق تهران شرکت‌های متعددی در زمینه خدمات پرستاری فعال هستند که می‌توانید با تحقیق بیشتر، این شرکت‌ها را پیدا کنید.

 

خدمات پرستاری در منزل در شمال تهران

در منطقه شمال تهران نیز شرکت‌های متعددی فعال در زمینه ارائه خدمات پرستاری در منزل و بیمارستان وجود دارد.

خدمات پرستاری در منزل در جنوب تهران

خدمات پرستاری در منزل یکی از خدماتی است که برای افرادی که به دلایلی نمی‌توانند به بیمارستان مراجعه کنند، بسیار مفید و ضروری است. در منطقه جنوب تهران نیز شرکت‌های متعددی فعال در زمینه ارائه خدمات پرستاری در منزل و بیمارستان وجود دارد. این شرکت‌ها با داشتن پرستاران مجرب و متخصص، خدمات پرستاری در منزل از جمله تزریق دارو، تعویض بندهای جراحی، تغییر ورید، انجام تمرینات فیزیوتراپی، تغذیه درمانی، انجام عملیات‌های پزشکی ساده و تکنیک‌های مراقبت از بیمار را ارائه می‌دهند. همچنین این شرکت‌ها می‌توانند به مراقبت از بیمار در خانه، پس از بازگشت از بیمارستان کمک کنند و به افراد سالمند و ناتوان کمک کنند تا بهترین شرایط ممکن را در خانه خود داشته باشند. به طور کلی، خدمات پرستاری در منزل یکی از خدمات اساسی برای حفظ سلامتی و بهبود کیفیت زندگی بیماران و افراد سالمند است.

برای اطلاعات بیشتر درباره خدمات پرستاری در منزل اینجا کلیک کنید.

 

شماره های دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱۴۴۷۶۹۱۳۲-۰۲۱

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، بالاتر از میدان اتریش ، بلوار لاله ، لاله سوم غربی ، پلاک ۲۶ ، واحد ۱

چه بیماری هایی تحت پوشش بیمه بانک تجارت قرار دارند؟

بیمه بانک تجارت با همکاری شرکت‌های بیمه معتبر داخلی و خارجی، پوشش بیماری‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. بیماری‌هایی که تحت پوشش بیمه بانک تجارت قرار می‌گیرند، شامل انواع بیماری‌های قلبی، عروقی، دستگاه تنفسی، اعصاب و روان، گوارشی، پوستی، عفونی و … می‌شود.

همچنین، بیمه بانک تجارت برای بیماری‌هایی که پوشش آنها در بیمه‌نامه‌های عمومی و بیمه‌های بیمارستانی وجود ندارد، بیمه‌های تکمیلی نیز ارائه می‌دهد.

 

به طور کلی، بیمه بانک تجارت با ارائه پوشش بیمه‌ای متنوع، سعی در رفع نیازهای مختلف مشتریان خود دارد. برای اطلاعات دقیقتر در مورد بیماری‌هایی که تحت پوشش بیمه بانک تجارت قرار می‌گیرند، بهتر است با شعب بانک تجارت و یا با مرکز خدمات بانک تجارت تماس حاصل کنید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

برای اطلاعات دقیق‌تر درباره پوشش بیماری‌ها و خدمات پزشکی و پرستاری در منزل در بیمه بانک تجارت، بهتر است با بیمه‌گر خود تماس بگیرید یا شرایط و جزئیات بیمه‌نامه را مطالعه کنید.


آیا بیمه بانک تجارت پوشش خدمات پرستاری و پزشکی در منزل را برای افراد سالم نیز فراهم می‌کند؟

 بیمه بانک تجارت، انواع خدمات بیمه‌ای را ارائه می‌دهد که شامل بیمه خدمات پزشکی در منزل و بیمه پرستاری در منزل می‌شود. این بیمه‌ها، در صورت نیاز به خدمات پزشکی در منزل یا پرستاری در منزل، به شما کمک می‌کنند تا هزینه‌های مربوط به این خدمات را پرداخت کنید.

بیمه خدمات پزشکی در منزل، شامل خدمات پزشکی و پرستاری در منزل است و برای افرادی که به دلایلی نیاز به این خدمات دارند، مفید است. این خدمات شامل مراقبت‌های پزشکی مانند تزریق و ویزیت در منزل، درمان فیزیکی در منزل، تغذیه‌ای و… است.

بیمه پرستاری در منزل نیز شامل خدمات پرستاری در منزل است و در صورتی که به دلایلی به پرستاری در منزل نیاز دارید، این بیمه در پوشش هزینه‌های مربوط به این خدمات قرار می‌دهد. این خدمات شامل مراقبت‌های پرستاری مانند تعویض لوازم بیمارستانی، تزریقات، پوشاندن و تنظیم شیر خون، مراقبت از بیمار و … است.

بیمه بانک تجارت پوشش خدمات پرستاری در منزل را برای افراد سالم نیز ارائه می‌دهد. در واقع، بیمه‌های پرستاری در منزل بانک تجارت شامل پوشش برای هر دو دسته افراد سالم و مبتلا به بیماری می‌شوند.

در صورتی که به دلیل عدم توانایی در انجام برخی کارهای روزمره به پرستاری در منزل نیاز دارید، می‌توانید از خدمات بیمه پرستاری در منزل بانک تجارت استفاده کنید. این بیمه شامل خدمات پرستاری مانند تعویض لوازم بیمارستانی، تزریقات، پوشاندن و تنظیم شیر خون، مراقبت از بیمار و … می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پوشش بیمه پرستاری در منزل بانک تجارت برای افراد سالم، بهتر است با شعب بانک تجارت و یا با مرکز خدمات بانک تجارت تماس حاصل کنید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 

شماره های دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱۴۴۷۶۹۱۳۲-۰۲۱

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، بالاتر از میدان اتریش ، بلوار لاله ، لاله سوم غربی ، پلاک ۲۶ ، واحد ۱

 

ساکشن بیمار در منزل تهران

ساکشن بیمار یک دستگاه پزشکی است که برای جذب مواد مایع مانند خون، ادرار، اسهال و بدنبال آن، ایجاد فشار مناسب در جایی از بدن بیمار برای جذب مایعات و عوارض موجود در آن بکار می‌رود. این دستگاه معمولاً برای تخلیه راه های تنفسی بیماران استفاده می‌شود و در بخش‌های مختلفی از بیمارستان، مانند بخش عملیاتی، بخش مراقبت های ویژه و بخش اورژانس به کار می‌رود.

در حالت عادی، سلول‌های ریه با استفاده از حرکت مجاری تنفسی مواد را از ریه‌ها خارج می‌کنند، اما در برخی موارد بیماران به دلیل بیماری‌هایی مانند آسم، بیماری‌های حاد مزمن ریه و عفونت‌های تنفسی، ممکن است مایعاتی در ریه‌ها جمع شده و به بیمار مشکل ایجاد کنند. در این موارد، ساکشن بیمار می‌تواند به عنوان یک راه حل درمانی مؤثر باشد و به بیمار کمک می‌کند تا از مشکلات تنفسی ناشی از جمع شدن مایعات در ریه‌ها خلاص شود.

تعرفه ساکشن بیمار در منزل در تهران ممکن است متغیر باشد و به عوامل مختلفی مانند مدت زمان استفاده، نوع دستگاه، میزان تعداد استفاده‌کنندگان و … بستگی داشته باشد. همچنین، شرکت‌های مختلفی در زمینه ارائه خدمات پرستاری در منزل و فروش و اجاره دستگاه ساکشن بیمار فعالیت می‌کنند و تعرفه های آنها نیز ممکن است متفاوت باشد.

به طور کلی، برای اطلاع از تعرفه‌های دقیق ساکشن بیمار در منزل در تهران، بهتر است با شرکت‌های خدمات پرستاری و فروش دستگاه ساکشن بیمار در منزل تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را در این زمینه دریافت کنید. همچنین، در برخی موارد بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز دارای دستگاه ساکشن بیمار هستند که بیماران می‌توانند از آنها استفاده کنند.

 

خدمات پرستاری سالمند در منزل تهران

در تهران، برخی از خدمات پرستاری سالمند در منزل شامل مراقبت از سلامت و بهداشت شامل تغذیه، بهداشت فردی، پوشش و مراقبت از زخم ها، تزریقات و داروخانه، تمرینات فیزیکی و روانشناسی و پشتیبانی درمانی است. برای ارائه این خدمات، بسیاری از شرکت های پرستاری و خدمات بهداشتی در تهران وجود دارند که افراد سالمند را در منزل خود مورد مراقبت و درمان قرار می دهند.

به علاوه، برای بهبود کیفیت زندگی سالمندان، بسیاری از مراکز آموزشی و تفریحی برای سالمندان در تهران ایجاد شده است. این مراکز شامل کلاس های تفریحی، کارگاه های آموزشی، فضاهای ورزشی و فعالیت های گروهی مانند جمع آوری، بازی های تخته ای و بسکتبال هستند.

برای استفاده از این خدمات، می توانید با شرکت های پرستاری و خدمات بهداشتی در تهران تماس بگیرید و از خدمات آنها استفاده کنید. همچنین، با مراجعه به شهرداری تهران و سایر سازمان های مربوطه، می توانید اطلاعات بیشتری درباره خدمات پرستاری سالمند در منزل در تهران کسب کنید.

 

پرستار بیمار در منزل تهران

در تهران، بسیاری از شرکت های پرستاری و خدمات بهداشتی وجود دارند که خدمات پرستاری بیمار در منزل ارائه می دهند. این خدمات شامل مراقبت و پشتیبانی از بیمار در منزل، تزریقات و داروخانه، مراقبت از زخم ها، تنظیم تغذیه، تمرینات فیزیکی و روانشناسی و پشتیبانی درمانی می باشد. پرستاران مجرب و متعهد در این شرکت ها به بیماران در منزل کمک می کنند تا به بهترین شکل ممکن مراقبت شوند و بهبود یابند.

برای استفاده از خدمات پرستاری بیمار در منزل در تهران، می توانید با شرکت های پرستاری و خدمات بهداشتی تماس بگیرید و برای بیمار خود نیازمندی های خود را مطرح کنید. همچنین، با مراجعه به سایر سازمان های مربوطه مانند وزارت بهداشت و درمان، شهرداری و بیمارستان ها، می توانید اطلاعات بیشتری درباره خدمات پرستاری بیمار در منزل در تهران کسب کنید.

 

پرستاری و مراقبت شبانه روزی در منزل

در صورتی که قصد استخدام مراقب یا پرستار شبانه روزی در منزل را دارید ، از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

پرستار کودک در منزل تهران

در تهران، بسیاری از شرکت های پرستاری و خدمات بهداشتی وجود دارند که خدمات پرستاری کودک در منزل ارائه می دهند. این خدمات شامل مراقبت و پشتیبانی از کودک در منزل، تغذیه، بهداشت و بهداشت فردی، تزریقات و داروخانه، تمرینات فیزیکی و روانشناسی و پشتیبانی درمانی می باشد. پرستاران مجرب و متعهد در این شرکت ها به کودکان در منزل کمک می کنند تا به بهترین شکل ممکن مراقبت شوند و بهبود یابند.

برای استفاده از خدمات پرستاری کودک در منزل در تهران، می توانید با شرکت های پرستاری و خدمات بهداشتی تماس بگیرید و برای کودک خود نیازمندی های خود را مطرح کنید. همچنین، با مراجعه به سایر سازمان های مربوطه مانند وزارت بهداشت و درمان، شهرداری و بیمارستان ها، می توانید اطلاعات بیشتری درباره خدمات پرستاری کودک در منزل در تهران کسب کنید. همچنین، می توانید از طریق وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مربوطه نیز با شرکت های پرستاری و خدمات بهداشتی در تهران در ارتباط باشید.

 

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۵

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

همکاری با ما

همچنین در صورتی که قصد همکاری با ما در زمینه مراقبت های ویژه ICU و CCU را دارید با ما تماس بگیرید.

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۲

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

خدمات درمانی در منزل

همچنین برای دریافت خدمات درمانی در منزل از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۱

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

 

مرکز خدمات پرستاری رز با پرستارانی مجرب ، آماده ارائه انواع خدمات پرستاری به سالمندان در منزل به صورت شبانه روزی در شمال تهران و به ویژه منطقه الهیه با بهترین کیفیت و با بهترین قیمت می باشد

آزمایش در منزل تهران

در تهران، برخی از شرکت های پزشکی و خدمات بهداشتی آزمایش در منزل را ارائه می دهند. این خدمات شامل بررسی های پزشکی مانند آزمایش خون، آزمایش ادرار، آزمایش تصویری و سایر آزمایش های مربوط به سلامتی می باشد. با استفاده از این خدمات، بیماران می توانند بدون نیاز به مراجعه به مراکز پزشکی و بیمارستان ها، آزمایشات خود را در منزل انجام دهند و از این طریق زمان و هزینه بسیاری صرفه جویی کنند.

برای استفاده از خدمات آزمایش در منزل در تهران، می توانید با شرکت های پزشکی و خدمات بهداشتی تماس بگیرید و برای خود آزمایش مورد نیاز خود را در منزل درخواست کنید. همچنین، می توانید از طریق وب سایت های مربوطه و شبکه های اجتماعی نیز با شرکت های پزشکی و خدمات بهداشتی در تهران در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری درباره خدمات آزمایش در منزل در تهران کسب کنید.

 

 

خدمات پرستاری در تهران+طرف قرارداد بانک تجارت

شرکت‌های خدمات پرستاری در تهران با بانک تجارت قرارداد بسته‌اند و می‌توانید با مراجعه به بخش خدمات پرستاری بانک تجارت، از این خدمات استفاده کنید. این خدمات شامل ارائه خدمات پرستاری در منزل، پرستاری در بیمارستان، خدمات پزشکی در منزل، تامین تجهیزات پزشکی و … می‌شود.

شرکت‌های خدمات پرستاری در تهران اغلب از پرستاران و پزشکان مجرب و متخصص استفاده می‌کنند و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند. این خدمات شامل پرستاری در منزل، پرستاری در بیمارستان، خدمات پزشکی در منزل، درمان فیزیکی، درمان شیمیایی و تامین تجهیزات پزشکی می‌شود.

بانک تجارت نیز از خدمات شرکت‌های خدمات پرستاری در تهران استفاده می‌کند و این خدمات را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای استفاده از خدمات پرستاری در تهران از طریق بانک تجارت، می‌توانید با مراجعه به شعب بانک تجارت و یا با تماس با مرکز خدمات بانک تجارت، اطلاعات لازم را دریافت کنید و از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوید.

 

بیمه بانک تجارت

بانک تجارت، خدمات بیمه‌ای متنوعی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. بیمه تجارت با همکاری شرکت‌های بیمه معتبر داخلی و خارجی، بیمه‌های مختلفی را شامل بیمه اتومبیل، بیمه سرمایه‌گذاری، بیمه مسئولیت، بیمه حوادث، بیمه آتش‌سوزی، بیمه مسافرتی و … ارائه می‌دهد.

بیمه تجارت با ارائه خدمات بیمه‌ای با کیفیت و قابل اعتماد، سعی در رضایت مشتریان خود دارد. بیمه تجارت علاوه بر ارائه خدمات بیمه‌ای، مزایایی نظیر تسهیلات ویژه برای بیمارستانی‌ها، پزشکان و داروخانه‌ها، تخفیف‌های ویژه برای مشتریان بانک تجارت و … نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

بیمه تجارت با ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع و جذاب، تلاش می‌کند تا نیازهای مختلف مشتریان خود را در بخش بیمه‌ای برآورده کند. برای استفاده از خدمات بیمه تجارت، می‌توانید به شعب بانک تجارت مراجعه کنید و یا با تماس با مرکز خدمات بانک تجارت، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

در هر صورت، بهتر است قبل از انتخاب بیمه تجارت یا هر بیمه‌ای دیگر، شرایط و تعرفه‌های آن را با دقت بررسی کنید و با مقایسه آن با سایر بیمه‌ها، تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهید.

 

 

در هر صورت، برای اطلاعات دقیقتر در مورد خدمات پرستاری در تهران و طرف قرارداد بانک تجارت، بهتر است با شرکت‌های خدمات پرستاری در تهران و یا با بانک تجارت تماس حاصل کنید.

سوالات متداول

۱. خدمات پرستاری در منزل چیست؟
پرستاری در منزل شامل خدمات پزشکی و بهداشتی است که توسط پرستاران در منزل بیماران ارائه می شود. این خدمات شامل تزریق، تعویض لوله گاز، تغییر دستگاه های پزشکی، تمیز کردن زخم ها، ویزیت پزشکی، رعایت رژیم غذایی، ویزیت متخصصین و … می باشد.

۲. چه کسانی می توانند از خدمات پرستاری در منزل تهران استفاده کنند؟
هر فردی که نیاز به خدمات پزشکی و بهداشتی در منزل دارد، می تواند از خدمات پرستاری در منزل استفاده کند. این شامل افراد بیمار، سالمندان، بیماران مزمن، بیماران پس از عمل جراحی، بیمارانی که نیاز به تزریقات و داروهای خاص دارند و … می باشد.

۳. چگونه می توان از خدمات پرستاری در منزل تهران استفاده کرد؟
برای استفاده از خدمات پرستاری در منزل، می توانید با شرکت های پرستاری و خدمات بهداشتی تماس بگیرید و برای خود نیازمندی های خود را مطرح کنید. شرکت های پرستاری معمولاً از طریق تلفن، ایمیل و وب سایت های خود در دسترس هستند.

۴. چه مدت زمانی لازم است تا پرستار به منزل بیمار در تهران بیاید؟
زمان لازم برای رسیدن پرستار به منزل بستگی به شرکت پرستاری و نیاز بیمار دارد. در برخی موارد، پرستاران فوریت دارند و در صورت نیاز، در کمتر از یک ساعت به منزل بیمار می رسند. در موارد دیگر، زمان لازم برای رسیدن پرستار به منزل، بستگی به نوع خدمات مورد نیاز بیمار دارد.

۵. هزینه خدمات پرستاری در منزل تهران چقدر است؟
هزینه خدمات پرستاری در منزل تهران بستگی به نوع خدمات مورد نیاز بیمار و شرکت پرستاری دارد. اما باید گفت که با توجه به نیاز بسیاری از بیماران به خدمات پرستاری در منزل، بیمه های مختلف و بانک ها هم قرارداد با شرکت های پرستاری منزل برای ارائه خدمات پرستاری منزل منعقد می کنند که می توان به عنوان یکراه کاهش هزینه های خدمات پرستاری در منزل استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر، بهتر است با شرکت های پرستاری و خدمات بهداشتی تماس بگیرید و از هزینه های دقیق خدمات آنها مطلع شوید.

در مورد طرف قرارداد بیمه بانک تجارت، باید گفت که بانک تجارت قراردادی با شرکت های پرستاری و خدمات بهداشتی برای ارائه خدمات پرستاری در منزل برای بیماران خود دارد. این قرارداد شامل تخفیفات و امتیازات خاصی برای مشتریان بانک تجارت است. برای اطلاعات بیشتر، می توانید با بانک تجارت یا شرکت های پرستاری و خدمات بهداشتی مرتبط تماس بگیرید.

۹۱۳۲ ۷۶ ۴۴ – ۰۲۱

۹۱۰۸ ۷۶ ۴۴ – ۰۲۱