• تلفن : 9108 76 44 - 021
  • ایمیل: info@roznursing.com
  • ساعات کاری: شبانه روزی

خدمات پرستاری در منزل شبانه روزی+طرف قرارداد بیمه بانک رفاه

خدمات پرستاری در منزل شبانه روزی+ طرف قرارداد بیمه بانک رفاه

خدمات پرستاری در منزل شبانه روزی شامل ارائه مراقبت های پزشکی و بهداشتی به بیماران است که به دلایل مختلف نیاز به مراقبت های اضافی دارند. این خدمات می توانند شامل ارائه مراقبت های پرستاری عمومی، مراقبت های ویژه برای بیماران مبتلا به بیماری های مزمن، مراقبت های پالیاتیو و نیز مراقبت های پس از عمل جراحی باشند.

خدمات پرستاری در منزل شبانه روزی توسط پرستاران حرفه ای و با تجربه مرکز خدماتی رز ارائه می شود و شامل نظارت بر وضعیت بیمار، ارائه مراقبت های پزشکی مثل تزریق دارو، تعویض لوله های کاتتر، تغییر دستگاه های پوشیدنی و غیره، ارائه مراقبت های بهداشتی مثل تغییر پوشک، تمیز کردن بیمار و تغذیه از طریق آشپزی و موارد دیگر می باشد.

از دیگر خدماتی که می تواند توسط پرستاران در منزل ارائه شود، مراقبت های روانشناختی و ارائه آموزش های بهداشتی برای بیمار و خانواده او است. با ارائه خدمات پرستاری در منزل شبانه روزی، بیمار می تواند در محیط آرام و آشنا خود بهبودی خود را تسریع کند و از بستری شدن در بیمارستان جلوگیری کند.

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

بزرگترین مرکز اجاره و فروش تجهیزات ICU و CCU در ایران

ارائه خدمات اجاره و فروش تجهیزات CCU و ICU در ایران با همکاری شرکت جهان پخش آرام و خدمات پرستاری رز .

این مرکز با همکاری خدمات پرستاری رز و شرکت جهان پخش آرام ، فعالیت خود را در زمینه اجاره و فروش تجهیزات پزشکی و تجهیزات CCU و ICU آغاز نموده است. این مرکز با در اختیار داشتن تمامی تجهیزات پزشکی از جمله : ونتیلاتور ، تخت بیمار ، مانیتور علائم حیاتی ، بای پپ ، اکسیژن ساز ، پمپ سرنگ و … ، پیشرو در زمینه خدمات رسانی برای شما عزیزان است.

 


خدمات پرستاری در منزل شبانه روزی رایگان :

در خواست پرستار غرب تهران و کلیه مناطق تهران ، جهت مراقبت و پرستاری از سامند ، کودک ، بیماران مخصوص و …  به صورت شبانه روزی و پاره وقت امکان پذیر می باشد. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با ما در تماس باشید.

شماره های دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ – ۴۴۷۶۹۱۳۲-۰۲۱

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱ – ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، بالاتر از میدان اتریش ، بلوار لاله ، لاله سوم غربی ، پلاک ۲۶ ، واحد ۱

 

پرستار سالمند در منزل   

پرستار سالمند در منزل یکی از خدمات مراقبتی است که به سالمندان کمک می کند تا در محیط خود و در کنار خانواده خود زندگی کنند، به جای این که به یک سرپرستی اجتماعی یا بیمارستان منتقل شوند. پرستار سالمند در منزل می تواند به سالمندان کمک کند تا در کنار خانواده خود زندگی کنند و همچنین به آنها کمک کند تا با بیماری ها و مشکلات سلامتی خود مقابله کنند.

پرستار سالمند در منزل ممکن است شامل ارائه مراقبت های پزشکی مثل تزریق دارو، تعویض لوله های کاتتر، تغییر دستگاه های پوشیدنی و غیره باشد. همچنین، پرستار می تواند به سالمندان در تمیز کردن و بهداشت شخصی کمک کند، به آنها کمک کند تا بتوانند بهتر تغذیه کنند و به همراه آنها فعالیت های روزمره مثل پیاده روی و تمرینات فیزیکی را انجام دهند.

با ارائه خدمات پرستاری سالمند در منزل، سالمندان می توانند به راحتی در محیط خود زندگی کنند و از رفتن به بیمارستان جلوگیری کنند. همچنین، خانواده های آنها نیز می توانند با داشتن یک پرستار سالمند در منزل، بهترین مراقبت را برای عزیزان خود فراهم کنند.

خدمات نگهداری، مراقبت و پرستار کودک در منزل

پرستار کودک یک فرد حرفه‌ای است که در مراقبت از کودکان کمک می‌کند. این فرد می‌تواند به عنوان پرستار خانگی یا پرستار مراکز مراقبت برای کودکان انتخاب شود. پرستار کودک می‌تواند به والدین کمک کند تا به مراقبت و بهداشت کودکان خود بپردازند، به طوری که آنها بتوانند در محیطی ایمن و سالم رشد کنند.

 

وظایف پرستار کودک می‌تواند شامل تغذیه کودک، تعویض پوشک، شستشو و بهداشت شخصی، مراقبت از کودک در بیماری، دادن دارو، ارائه فعالیت‌های سرگرم‌کننده و آموزشی به کودکان و ایجاد یک محیط امن و سالم برای آنها باشد. همچنین، پرستار کودک می‌تواند به والدین کودک نکات و راهنمایی‌هایی در خصوص تربیت کودکان بدهد و به آنها کمک کند تا مسائلی مانند بیماری، تغذیه و رفتار کودک را بهتر درک کنند.

 

در صورتی که والدین برای یک مدت مشغول به کار هستند یا به دلیل دیگر دلایل نمی‌توانند به مراقبت از کودکان خود بپردازند، پرستار کودک می‌تواند به آنها کمک کند و به جای آنها به مراقبت از کودکان بپردازد. همچنین، پرستار کودک می‌تواند به والدین کودک نکاتی در خصوص تغذیه، بهداشت و رفتار کودکان بدهد که به آنها کمک کند تا بهتر از کودکان خود مراقبت کنند.

مناطق تحت پشتیبانی شرکت خدمات پرستاری رز جهت اعزام  پرستار

اعزام پرستار غرب تهران ، جنوب تهران ، تهران مرکز، شرق تهران و شمال کرج. مناطق ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ .

شهرک رسالت عظیمیه ، حصار بالا ، سر جوی ، جهانشهر ، بلوار جمهوری شمالی ، کوی کارماندان شمالی ، کوی اتحاد ، همت آباد ، ویلا ، کوی بنفشه ، خلج آباد ، اکبر آباد ، کوی شقایق ،

حسین آباد ، شهرک ذوب آهن ، سرحدآباد ، شهر صنعتی ، شهرک شیخ سعدی ، نوروز آباد ، بلوار چمران ، قلمستان ، فردوسی ، شکرآباد ، بلوار هفت تیر ، شهرک ناز ، شهرک شهید رستمی ،

فردیس ، حافظیه ، نجف آباد ، شهرک پاسدار ، شهرک دهکده ( شهرک خانه ) ، فاز ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ و ۵ مهرشهر ، شهرک دریا ، حسین آباد افشار ، احد آباد ، رجب آباد ، اسد آباد ، کوی فرهنگ ،

کوی زنبق ، شهرک ولی عصر ، دهقان ویلای اول و دوم ، شهرک پردیسان ، شهرک شهید چمران ، شهرک مهران ، کرج نو ، شهرک موحدین ، گلشهر ، درختی ، میدان عطار ، گلزار ، انوشیروان ،

حصارک پایین ، رضا شهر ، شهرک ولیعصر ، شهرک قائمیه ، شهرک گلها ، باغستان غربی ، بیدار چشمه ، حصارک بالا ، حیدر آباد ، شهرک گلدشت ، پیشاهنگی ، شهرک طالقانی ، شاهین ویلا ، صوفی آباد ،

شهرک ظفر ، رجایی شهر ( گوهردشت ) ، شهرک بهارستان شرقی ، شهرک بهداری ، شهرک جهازیها ، حسن آباد ، شهرک امام رضا ، شهرک فرهنگیان ، شهرک اوج ، کوی امامیه ، کوی قائم ،

برغان ، خیابان ولیعصر ، اسلام آباد ، خیابان بهار ، خیابان چالوس ، چهار صد دستگاه ، آسیاب برجی ، مهرویلا ، دولت آباد ، کارخانه قند.

برای استخدام پرستار یا مراقب در منزل و دریافت خدمات پرستاری و مراقبت از بیمار ( کرونا و … ) به صورت شبانه روزی یا پاره وقت در منزل کرج از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۲

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

 


 

جهت اجاره و خرید محصولات پزشکی ، CCU و ICU می توانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید :

 

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، میدان اتریش ، خیابان لاله خیابان ولیعصر ، خیابان یاس یازدهم ، ساختمان آریان ، طبقه دوم ، واحد ۷

 

شماره های دفتر : ۰۲۱۴۴۷۶۹۱۰۸ – ۰۲۱۴۴۷۶۹۱۳۲

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱ – ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰

خدمات پرستاری در منزل شبانه روزی+طرف قرارداد بیمه بانک رفاه

 

خدمات پرستاری و پزشکی در منزل شامل مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی، ارائه خدمات پرستاری، فیزیوتراپی، پزشکی، تغذیه، پوشاک و تجهیزات پزشکی و سایر خدمات مرتبط با بهداشت و درمان است. این خدمات به بیماران و افراد سالم کمک می‌کنند تا در محل زندگی خودشان به بهترین شکل مراقبت شوند و نیازهای پزشکی و بهداشتی خود را برطرف کنند.

مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی شامل اندازه‌گیری فشار خون، تزریق دارو، تعویض بانداژ، تغییر لباس بیمار و نظارت بر علائم حیاتی بیمار مانند ضربان قلب و تنفس است. پرستاران در منزل می‌توانند خدمات پرستاری ارائه دهند و برای بیماران مراقبت کنند.

فیزیوتراپی در منزل شامل تمرینات فیزیکی و حرکات درمانی است که برای بهبود عملکرد بدن و کاهش درد و علائم دیگر بیماری‌ها استفاده می‌شود.

خدمات پزشکی در منزل شامل مراجعه پزشک و ارائه درمان‌های پزشکی نظیر تزریق دارو، تعویض لوله‌های کاتتری و غیره است.

تغذیه در منزل شامل برنامه‌های تغذیه‌ای و تهیه غذاهای سالم و متناسب با نیازهای بیمار است.

پوشاک و تجهیزات پزشکی شامل لوازم بیمارستانی، تجهیزات پزشکی و داروهای مورد نیاز بیمار می‌شود.

در کل، خدمات پرستاری و پزشکی در منزل برای بیماران بسیار مفید است، زیرا به آن‌ها کمک می‌کند تا در محل زندگی خودشان به بهترین شکل مراقبت شوند و نیازهای پزشکی و بهداشتی خود را برطرف کنند.

برای اطلاعات بیشتر درباره خدمات پرستاری در منزل اینجا کلیک کنید.

 

شماره های دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱۴۴۷۶۹۱۳۲-۰۲۱

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، بالاتر از میدان اتریش ، بلوار لاله ، لاله سوم غربی ، پلاک ۲۶ ، واحد ۱

خدمات نگهداری، مراقبت و پرستار بیمار در منزل

خدمات نگهداری، مراقبت و پرستار بیمار در منزل شامل ارائه مراقبت های پزشکی، بهداشتی و روانشناختی به بیماران است که نیاز به مراقبت های اضافی دارند و می‌تواند به آنها کمک کند که در محیط آرام و آشنا خود بهبودی خود را تسریع کنند.

خدمات نگهداری، مراقبت و پرستار بیمار در منزل می‌تواند شامل تعویض لوله‌های کاتتر، تزریق دارو، تغییر دستگاه‌های پوشیدنی، تنظیم دستگاه‌های پزشکی مثل اکسیژن، ارائه مراقبت های بهداشتی مثل تغییر پوشک، تمیز کردن و شستشوی بدن، تغذیه، و همچنین ارائه مراقبت های روانشناختی مثل مشاوره و پشتیبانی درمانی و ارائه فعالیت های سرگرم کننده باشد.

پرستار بیمار در منزل می‌تواند به بیماران کمک کند تا در محیط خانگی خود بهبودی یابند و به جای این که به یک بیمارستان منتقل شوند، در محیط آشنا و آرام خود درمان شوند. با این روش، بیماران می‌توانند با خانواده خود و دوستانشان در کنار هم بوده و از حمایت و دعای آنها نیز بهره‌مند شوند.

با ارائه خدمات نگهداری، مراقبت و پرستار بیمار در منزل، بیماران می توانند به راحتی در محیط خود زندگی کنند و از رفتن به بیمارستان جلوگیری کنند. همچنین، خانواده های آنها نیز می توانند با داشتن یک پرستار بیمار در منزل، بهترین مراقبت را برای عزیزان خود فراهم کنند.

برای اطلاعات دقیق‌تر درباره پوشش بیماری‌ها و خدمات پزشکی و پرستاری در منزل در بیمه بانک رفاه، بهتر است با بیمه‌گر خود تماس بگیرید یا شرایط و جزئیات بیمه‌نامه را مطالعه کنید.


ویزیت پزشک در منزل

ویزیت پزشک در منزل یکی از خدمات پزشکی است که به افرادی که به دلایلی از جمله بیماری، سن بالا، ناتوانی و … قادر به مراجعه به مطب پزشک نیستند، ارائه می‌شود. در این خدمات، پزشک به منزل بیمار می‌آید و بررسی، تشخیص و درمان بیمار را انجام می‌دهد. ویزیت پزشک در منزل می‌تواند به کاهش هزینه‌های درمانی، صرفه‌جویی در زمان و افزایش رضایت بیماران و خانواده‌هایشان کمک کند. این خدمات به عنوان یک راه حل مناسب برای افرادی که نمی‌توانند به صورت مستقیم به پزشک مراجعه کنند، شناخته شده است. در برخی موارد، شرکت‌های بیمه نیز هزینه ویزیت پزشک در منزل را پوشش می‌دهند.

 

شماره های دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱۴۴۷۶۹۱۳۲-۰۲۱

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، بالاتر از میدان اتریش ، بلوار لاله ، لاله سوم غربی ، پلاک ۲۶ ، واحد ۱

 

مرکز خدمات پرستاری در منزل رز یک موسسه معتبر و مورد تائید وزارت بهداشت با تجهیزات به روز آماده ارائه کلیه خدمات پرستاری در منزل به شما عزیزان می‌باشد.

خدمات پرستاری در منزل شبانه روزی+طرف قرارداد بیمه بانک رفاهh1

 خدمات پرستاری حرفه‌ای و تخصصی

خدمات پرستاری حرفه‌ای و تخصصی شامل ارائه مراقبت های پزشکی و بهداشتی به بیماران در محیط بیمارستان، مراکز بهداشتی و در منازل می‌شود. این خدمات توسط پرستاران حرفه‌ای و تخصصی ارائه می‌شود که دارای مدارک و مهارت‌های لازم برای ارائه مراقبت های پزشکی و بهداشتی به بیماران هستند.

خدمات پرستاری حرفه‌ای و تخصصی شامل مراقبت های پیشگیرانه و درمانی برای بیماران است. این مراقبت ها می‌تواند شامل تزریق دارو، تنظیم دستگاه‌های پزشکی مثل اکسیژن، مراقبت های بهداشتی مثل تعویض لوله‌های کاتتر و تغییر پوشک، توسط پرستاران حرفه‌ای و تخصصی ارائه شود. همچنین، این پرستاران می‌توانند به بیماران کمک کنند تا با شرایط بیماری خود آشنا شوند و نکاتی در خصوص تغذیه، ورزش، مراقبت های بهداشتی و دارو دریافت کنند.

علاوه بر این، پرستاران حرفه‌ای و تخصصی می توانند به بیماران کمک کنند تا با اضطراب، استرس و افسردگی که ممکن است به دنبال بیماری آنها رخ دهد، مقابله کنند. این پرستاران می‌توانند به بیماران نکاتی در خصوص روش‌های مقابله با استرس و اضطراب، تمرینات تنفسی و تمرینات روانشناختی ارائه دهند.

در کل، خدمات پرستاری حرفه‌ای و تخصصی به بیماران کمک می‌کنند تا در محیطی امن و پشتیبانی شده به بهبودی برسند و به آنها کمک می‌کنند تا با شرایط بیماری خود بهتر مقابله کنند.

خدمات پرستاری حرفه‌ای و تخصصی از جمله خدماتی هستند که به افرادی که به نیاز به مراقبت و نگهداری دارند، ارائه می‌شود. این خدمات شامل مراقبت از بیماران، سالمندان، کودکان، بیماران دارای مشکلات روانی و … می‌شود. پرستاران حرفه‌ای و تخصصی با داشتن دانش و مهارت‌های لازم، به افراد نیازمند کمک می‌کنند تا بهبود پیدا کنند و در زندگی روزمره خود بهتر عمل کنند. این خدمات شامل تغذیه، بهداشت، درمان، فعالیت‌های روزانه و … می‌شود. با ارائه خدمات پرستاری حرفه‌ای و تخصصی، افراد نیازمند می‌توانند به طور کلی از کیفیت زندگی بهتری برخوردار شوند.

مرک خدمات پرستاری رز تمام تلاش خود را جهت گزینش کادری مجرب و متخصص و آشنا به موضوعات پرستاری در منزل معطوف کرده است، تا مایه آرامش و آسایش خاطر شما عزیزان باشند.

در صورتی که قصد استخدام مراقب یا پرستار شبانه روزی در منزل را دارید ، از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۵

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

همکاری با ما

همچنین در صورتی که قصد همکاری با ما در زمینه مراقبت های ویژه ICU و CCU را دارید با ما تماس بگیرید.

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۲

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

خدمات درمانی در منزل

همچنین برای دریافت خدمات درمانی در منزل از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۱

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

پشتیبانی شبانه روزی

پشتیبانی ۲۴ ساعته خدمات پرستاری به معنای ارائه خدمات پرستاری در هر ساعت از شبانه‌روز، شامل شناخت و رسیدگی به نیازهای پرستاری فرد مورد نظر است. این نیازها می‌تواند شامل ایمنی، تغذیه، داروخانه، بهداشت شخصی، درمان، نگهداری و مراقبت از بیماران و سالمندان باشد. در مرکز خدمات پرستاری رز پشتیبانی ۲۴ ساعته خدمات پرستاری به افرادی که به دلایلی مانند بیماری، ناتوانی، صدمات و … نیاز به مراقبت دائمی دارند، ارائه می‌شود. این خدمات شامل ارائه خدمات پرستاری در خانه، بیمارستان و مراکز مراقبت و پرستاری می‌شود. با ارائه خدمات پرستاری ۲۴ ساعته، افراد نیازمند می‌توانند به بهبودی سریعتر و بهبود کیفیت زندگی خود دست پیدا کنند.

خدمات پرستاری در منزل شبانه روزی+طرف قرارداد بیمه بانک رفاه

خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی طرف قرارداد بیمه بانک رفاه

خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی شامل ارائه خدمات پرستاری به افراد نیازمند در هر ساعت از شبانه‌روز می‌شود. این خدمات شامل مراقبت از بیماران، سالمندان، کودکان و افراد نیازمند دیگر، در منزل آنان است. با ارائه خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی، افراد می‌توانند از کیفیت بالای مراقبت و نگهداری در ساعات شبانه‌روز نیز بهره‌مند شوند.

در مورد طرف قرارداد بیمه بانک رفاه، باید گفت که بانک رفاه از جمله بانک‌هایی است که خدمات بیمه‌ای را نیز ارائه می‌دهد. این بانک بسته‌های بیمه‌ای مختلفی را برای افراد ارائه می‌کند که شامل بیمه درمان، بیمه خانواده، بیمه مسافرتی و … می‌شود. بسته‌های بیمه‌ای بانک رفاه می‌تواند شامل پوشش خدمات پرستاری در منزل باشد که با توجه به قرارداد بیمه، افراد می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. اما برای اطلاعات دقیق‌تر در این مورد، بهتر است با بانک رفاه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را از آنها دریافت کنید.

مرکز خدمات پرستاری رز با کادر پرستاری مجرب و متخصص آماده نگهداری از سالمندان و بیماران شما می باشد .

 

سوالات متداول

  1. ۱. خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی چیست؟

خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی شامل ارائه خدمات پرستاری به افراد نیازمند در هر ساعت از شبانه‌روز می‌شود. این خدمات شامل مراقبت از بیماران، سالمندان، کودکان و افراد نیازمند دیگر، در منزل آنان است. با ارائه خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی، افراد می‌توانند از کیفیت بالای مراقبت و نگهداری در ساعات شبانه‌روز نیز بهره‌مند شوند.

  1. ۲. چه کسانی می‌توانند از خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی استفاده کنند؟

هر کسی که به دلایلی نیاز به مراقبت و نگهداری در منزل دارد می‌تواند از خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی استفاده کند. افرادی که برای مراقبت از بیماران، سالمندان و کودکان به دلیل شرایط خاص، به محل اقامت آنان نمی‌توانند مراجعه کنند، نیز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

  1. ۳. خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی چه خدماتی به افراد نیازمند ارائه می‌دهد؟

خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی شامل مراقبت از بیماران، سالمندان و کودکان در منزل آن‌ها می‌شود. این خدمات شامل ارائه مراقبت‌های پایه‌ای مانند تغذیه، بهداشت و شستشو، تعویض پوشک، داروخانه، انجام تزریقات، تعویض و پوشاندن بانداژها، کمک به حرکت و تمرین، مراقبت از جراحات و زخم‌ها، مراقبت از بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن و نیازمند مراقبت ویژه و دیگر خدمات مرتبط می‌شود.

  1. ۴. چگونه می‌توان از خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی استفاده کرد؟

برای استفاده از خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی، می‌توانید با شرکت‌های پرستاری در منزل تماس گرفته و برای دریافت خدمات، توافقات لازم را انجام دهید. همچنین می‌توانید از طریق پزشک خود یا بیمارستان، اطلاعات لازم را درباره خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی بدست آورید.

  1. ۵. چه وسایلی برای ارائه خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی نیاز است؟

برای ارائه خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی به افراد نیازمند، وسایلی مانند ابزار پزشکی، دارو، پوشک، بانداژ و دیگر امکانات مورد نیاز برای مراقبت و نگهداری در منزل به کار گرفته می‌شود. همچنین، پرستارانی که در خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، باید دارای مهارت‌های لازم برای ارائه خدمات پرستاری به افراد نیازمند باشند.

  1. ۶. چگونه می‌توان هزینه خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی را تعیین کرد؟

هزینه خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی بستگی به میزان خدمات مورد نیاز و تعداد ساعاتی که نیاز به خدمات دارید دارد. هزینه خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی ممکن است با توجه به شرکت ارائه دهنده خدمات، نوع خدمات، محل و ساعت ارائه خدمات و دیگر عوامل متفاوت باشد. برای تعیین هزینه خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی، بهتر است با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تماس گرفته و جزئیات را بررسی کنید.

  1. ۷. آیا پرستاران در خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی دارای مهارت‌های کافی برای ارائه خدمات به بیماران هستند؟

بله، پرستارانی که در خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، دارای مهارت‌های کافی برای ارائه خدمات پرستاری به بیماران هستند. این پرستاران برای ارائه خدمات، دارای مدارک و مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه هستند و مهارت‌های لازم برای ارائه خدمات پرستاری در منزل را دارا می‌باشند. همچنین، پرستاران در خدمات پرستاری در منزل شبانه‌روزی در صورت نیاز به همکاری با پزشکان و سایر متخصصین پزشکی، با آن‌ها همکاری می‌کنند.

استخدام پرستار سالمند شبانه روزی

در صورتی که قصد استخدام پرستار سالمند در شهرک غرب را دارید می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

۹۱۳۲ ۷۶ ۴۴ – ۰۲۱

۹۱۰۸ ۷۶ ۴۴ – ۰۲۱