• تلفن : 9108 76 44 - 021
  • ایمیل: info@roznursing.com
  • ساعات کاری: شبانه روزی

خدمات پرستاری و پزشکی در منزل + طرف قرارداد بیمه بانک مرکزی

خدمات پرستاری و پزشکی در منزل + طرف قرارداد بیمه بانک مرکزی

 

خدمات پرستاری و پزشکی در منزل ( بیمه بانک مرکزی) شامل مراقبت های پزشکی و بهداشتی، خدمات پرستاری، فیزیوتراپی، پزشکی، تغذیه، پوشاک و تجهیزات پزشکی و سایر خدمات مرتبط با بهداشت و درمان است که به بیماران و افراد سالم کمک می‌کنند تا در محل زندگی خودشان به بهترین شکل مراقبت شوند و نیازهای پزشکی و بهداشتی خود را برطرف کنند.

در این بیمه، پوشش بیماری‌های مختلفی از جمله بیماری‌های قلبی، تنفسی، سرطان و … وجود دارد و می‌توانید با توجه به نوع پوشش بیماری انتخاب شده، از خدمات پرستاری و پزشکی در منزل بهره‌مند شوید.

به طور کلی، استفاده از خدمات پرستاری و پزشکی در منزل با طرف قرارداد بیمه بانک مرکزی می‌تواند برای بیماران و افراد سالم که نیاز به مراقبت در منزل دارند، یک گزینه مناسب باشد. اما برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و پوشش بیماری‌های مختلف، بهتر است با بیمه‌گر خود تماس بگیرید.

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

بزرگترین مرکز اجاره و فروش تجهیزات ICU و CCU در ایران

ارائه خدمات اجاره و فروش تجهیزات CCU و ICU در ایران با همکاری شرکت جهان پخش آرام و خدمات پرستاری رز .

این مرکز با همکاری خدمات پرستاری رز و شرکت جهان پخش آرام ، فعالیت خود را در زمینه اجاره و فروش تجهیزات پزشکی و تجهیزات CCU و ICU آغاز نموده است. این مرکز با در اختیار داشتن تمامی تجهیزات پزشکی از جمله : ونتیلاتور ، تخت بیمار ، مانیتور علائم حیاتی ، بای پپ ، اکسیژن ساز ، پمپ سرنگ و … ، پیشرو در زمینه خدمات رسانی برای شما عزیزان است.

 


خدمات پرستاری در منزل شبانه روزی رایگان :

در خواست پرستار غرب تهران و کلیه مناطق تهران ، جهت مراقبت و پرستاری از سامند ، کودک ، بیماران مخصوص و …  به صورت شبانه روزی و پاره وقت امکان پذیر می باشد. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با ما در تماس باشید.

شماره های دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ – ۴۴۷۶۹۱۳۲-۰۲۱

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱ – ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، بالاتر از میدان اتریش ، بلوار لاله ، لاله سوم غربی ، پلاک ۲۶ ، واحد ۱

پرستاری شبانه روزی از بیمار در منزل

پرستار شبانه روزی برای مراقبت از بیماران در منزل، یک نفر حرفه‌ای است که وظیفه دارد به شبکه‌ای از نیازهای پزشکی و بهداشتی بیمار پاسخ دهد. این نوع پرستاری برای بیمارانی که نیاز به مراقبت دائمی دارند، اما ترجیح می‌دهند در خانه خودشان مراقبت شوند و یا بستری شده‌اند و به دلایلی نمی‌توانند به بیمارستان بروند، مناسب است.

پرستار شبانه روزی در منزل برای انجام وظایفی مانند اندازه‌گیری فشار خون، تزریق دارو، تعویض بانداژ، تغییر لباس بیمار و مراقبت از تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمار، ارائه مشاوره به بیمار و خانواده‌اش در مورد نحوه مراقبت از بیمار، اطلاع‌رسانی درباره نحوه مدیریت بیماری و مسائل بهداشتی و سلامتی، و نظارت بر علائم حیاتی بیمار و رفتارهای آنها، مسئولیت دارد.

علاوه بر این، پرستار شبانه روزی باید به صورت مستمر با پزشک معالج بیمار در ارتباط باشد و گزارش‌هایی از وضعیت بیمار به ایشان ارائه دهد. همچنین، در صورت بروز هرگونه وضعیت اورژانسی، باید بلافاصله با پزشک معالج و یا خدمات اورژانسی تماس گرفته شود.

فواید پرستاری و مراقبت در منزل

  • واید پرستاری و مراقبت در منزل این است که بیماران با این روش مراقبتی می‌توانند در محیط خانگی خودشان بهترین مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را دریافت کنند. این روش مراقبتی به بیماران کمک می‌کند تا از آسیب‌های احتمالی ایجاد شده در محیط بیمارستان و همچنین از هزینه‌های احتمالی بالای درمان در بیمارستان جلوگیری کنند.واید پرستاری و مراقبت در منزل علاوه بر اینکه برای بیمار دلنشین و راحت است، برای خانواده‌ی بیمار هم بسیار مهم و مفید است. خانواده‌ی بیمار می‌توانند با پرستار شبانه روزی در ارتباط باشند و برای بیمار کمک کنند و بهترین مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را برای بیمار فراهم کنند.با استفاده از پرستار شبانه روزی در منزل، بیماران می‌توانند مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی شامل تزریق دارو، تعویض بانداژ، انجام تمرینات فیزیوتراپی، اندازه‌گیری فشار خون و شکر خون و سایر آزمایش‌های پزشکی را در خانه خودشان دریافت کنند. این روش مراقبتی به بیماران کمک می‌کند تا بهترین مراقبت‌های پزشکی را در محیط خانگی خودشان دریافت کنند و از بیمارستان و سایر محیط‌های پزشکی دوری کنند.

ساعت های کاری  پرستار در منزل به چه صورت است ؟

ساعت کاری پرستاران در منزل در ایران، معمولاً بر اساس قرارداد بین پرستار و خانواده‌ی بیمار تعیین می‌شود و می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال، برخی پرستاران به صورت روزانه و برخی دیگر به صورت شبانه روزی کار می‌کنند. همچنین، شیفت کاری پرستاران ممکن است به شکل ۸ ساعت کار در روز و یا ۱۲ ساعت کار در شب باشد و در برخی موارد هم ممکن است شیفت کاری پرستاران به شکل ۲۴ ساعته باشد.

در کل، باید توجه داشت که پرستاران شبانه روزی در منزل معمولاً به صورت پیوسته و در دوره‌های طولانی مدت کار می‌کنند و باید به آن‌ها حقوق و مزایای متناسب با ساعات کاری و شیفت کاری آن‌ها پرداخت شود. همچنین، برای اطمینان از کیفیت خدمات پرستاری در منزل، بهتر است از پرستارانی با مدرک و تجربه کافی استفاده شود و قبل از شروع هرگونه همکاری، قرارداد مربوطه بین پرستار و خانواده‌ی بیمار به صورت کامل تعیین و امضا شود.

اعزام پرستارشبانه روزی در تهران متناسب با وضعیت بیمار

اعزام پرستار شبانه روزی در تهران برای مراقبت از بیماران، بستگی به نوع بیماری و وضعیت بیمار دارد. اگر بیماری شدیدی دارید و نیاز به مراقبت دائمی دارید، پرستار شبانه روزی می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

اعزام پرستار شبانه روزی در تهران برای بیماران ممکن است شامل ارائه خدمات مراقبتی پزشکی و بهداشتی مانند اندازه‌گیری فشار خون، تزریق دارو، تعویض بانداژ، تغییر لباس بیمار و مراقبت از تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمار و نظارت بر علائم حیاتی بیمار مانند ضربان قلب و تنفس باشد.

به طور کلی، اعزام پرستار شبانه روزی در تهران برای مراقبت از بیماران می‌تواند بستگی به نوع بیماری و وضعیت بیمار داشته باشد و برای مطمئن شدن از نیازهای خاص بیمار و نوع خدمات مورد نیاز، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. همچنین، برای انتخاب پرستار شبانه روزی، بهتر است از مجموعه‌های معتبر و با تجربه در این زمینه استفاده کنید.

مناطق تحت پشتیبانی شرکت خدمات پرستاری رز جهت اعزام  پرستار

اعزام پرستار غرب تهران ، جنوب تهران ، تهران مرکز، شرق تهران و شمال کرج. مناطق ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۱۰ ، ۱۱ ، ۱۲ .

شهرک رسالت عظیمیه ، حصار بالا ، سر جوی ، جهانشهر ، بلوار جمهوری شمالی ، کوی کارماندان شمالی ، کوی اتحاد ، همت آباد ، ویلا ، کوی بنفشه ، خلج آباد ، اکبر آباد ، کوی شقایق ،

حسین آباد ، شهرک ذوب آهن ، سرحدآباد ، شهر صنعتی ، شهرک شیخ سعدی ، نوروز آباد ، بلوار چمران ، قلمستان ، فردوسی ، شکرآباد ، بلوار هفت تیر ، شهرک ناز ، شهرک شهید رستمی ،

فردیس ، حافظیه ، نجف آباد ، شهرک پاسدار ، شهرک دهکده ( شهرک خانه ) ، فاز ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ و ۵ مهرشهر ، شهرک دریا ، حسین آباد افشار ، احد آباد ، رجب آباد ، اسد آباد ، کوی فرهنگ ،

کوی زنبق ، شهرک ولی عصر ، دهقان ویلای اول و دوم ، شهرک پردیسان ، شهرک شهید چمران ، شهرک مهران ، کرج نو ، شهرک موحدین ، گلشهر ، درختی ، میدان عطار ، گلزار ، انوشیروان ،

حصارک پایین ، رضا شهر ، شهرک ولیعصر ، شهرک قائمیه ، شهرک گلها ، باغستان غربی ، بیدار چشمه ، حصارک بالا ، حیدر آباد ، شهرک گلدشت ، پیشاهنگی ، شهرک طالقانی ، شاهین ویلا ، صوفی آباد ،

شهرک ظفر ، رجایی شهر ( گوهردشت ) ، شهرک بهارستان شرقی ، شهرک بهداری ، شهرک جهازیها ، حسن آباد ، شهرک امام رضا ، شهرک فرهنگیان ، شهرک اوج ، کوی امامیه ، کوی قائم ،

برغان ، خیابان ولیعصر ، اسلام آباد ، خیابان بهار ، خیابان چالوس ، چهار صد دستگاه ، آسیاب برجی ، مهرویلا ، دولت آباد ، کارخانه قند.

برای استخدام پرستار یا مراقب در منزل و دریافت خدمات پرستاری و مراقبت از بیمار ( کرونا و … ) به صورت شبانه روزی یا پاره وقت در منزل کرج از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۲

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

 


 

 

جهت اجاره و خرید محصولات پزشکی ، CCU و ICU می توانید از راه های زیر با ما در ارتباط باشید :

 

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، میدان اتریش ، خیابان لاله خیابان ولیعصر ، خیابان یاس یازدهم ، ساختمان آریان ، طبقه دوم ، واحد ۷

 

شماره های دفتر : ۰۲۱۴۴۷۶۹۱۰۸ – ۰۲۱۴۴۷۶۹۱۳۲

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱ – ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰


 

خدمات پرستاری و پزشکی در منزل شامل مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی، ارائه خدمات پرستاری، فیزیوتراپی، پزشکی، تغذیه، پوشاک و تجهیزات پزشکی و سایر خدمات مرتبط با بهداشت و درمان است. این خدمات به بیماران و افراد سالم کمک می‌کنند تا در محل زندگی خودشان به بهترین شکل مراقبت شوند و نیازهای پزشکی و بهداشتی خود را برطرف کنند.

مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی شامل اندازه‌گیری فشار خون، تزریق دارو، تعویض بانداژ، تغییر لباس بیمار و نظارت بر علائم حیاتی بیمار مانند ضربان قلب و تنفس است. پرستاران در منزل می‌توانند خدمات پرستاری ارائه دهند و برای بیماران مراقبت کنند.

فیزیوتراپی در منزل شامل تمرینات فیزیکی و حرکات درمانی است که برای بهبود عملکرد بدن و کاهش درد و علائم دیگر بیماری‌ها استفاده می‌شود.

خدمات پزشکی در منزل شامل مراجعه پزشک و ارائه درمان‌های پزشکی نظیر تزریق دارو، تعویض لوله‌های کاتتری و غیره است.

تغذیه در منزل شامل برنامه‌های تغذیه‌ای و تهیه غذاهای سالم و متناسب با نیازهای بیمار است.

پوشاک و تجهیزات پزشکی شامل لوازم بیمارستانی، تجهیزات پزشکی و داروهای مورد نیاز بیمار می‌شود.

در کل، خدمات پرستاری و پزشکی در منزل برای بیماران بسیار مفید است، زیرا به آن‌ها کمک می‌کند تا در محل زندگی خودشان به بهترین شکل مراقبت شوند و نیازهای پزشکی و بهداشتی خود را برطرف کنند.

برای اطلاعات بیشتر درباره خدمات پرستاری در منزل اینجا کلیک کنید.

 

شماره های دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱۴۴۷۶۹۱۳۲-۰۲۱

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، بالاتر از میدان اتریش ، بلوار لاله ، لاله سوم غربی ، پلاک ۲۶ ، واحد ۱

چه بیماری هایی تحت پوشش بیمه بانک مرکزی قرار دارند؟

پوشش بیماری‌ها و خدمات پزشکی و پرستاری در بیمه بانک مرکزی ممکن است بسته به نوع بیمه‌نامه و پوشش انتخابی شما متفاوت باشد. اما در کل، بیمه بانک مرکزی پوشش بیماری‌های مختلفی را در بیمه‌نامه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل ارائه می‌دهد.

در بیمه‌نامه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل بیمه بانک مرکزی، بیماری‌های مختلفی مانند بیماری‌های قلبی، عروقی، تنفسی، کلیوی، پوستی، عصبی، روانی، سرطان و بیماری‌های مربوط به کودکان مانند بیماری‌های نوزادان و کودکان، پوشش داده می‌شود.

همچنین، خدمات پزشکی و پرستاری در منزل شامل مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی، خدمات پرستاری، فیزیوتراپی، پزشکی، تغذیه، پوشاک و تجهیزات پزشکی و سایر خدمات مرتبط با بهداشت و درمان است که به بیماران و افراد سالم کمک می‌کند تا در محل زندگی خودشان به بهترین شکل مراقبت شوند و نیازهای پزشکی و بهداشتی خود را برطرف کنند.

برای اطلاعات دقیق‌تر درباره پوشش بیماری‌ها و خدمات پزشکی و پرستاری در منزل در بیمه بانک مرکزی، بهتر است با بیمه‌گر خود تماس بگیرید یا شرایط و جزئیات بیمه‌نامه را مطالعه کنید.


 

آیا بیمه بانک مرکزی پوشش خدمات پرستاری و پزشکی در منزل را برای افراد سالم نیز فراهم می‌کند؟

بله، بیمه بانک مرکزی پوشش خدمات پرستاری و پزشکی در منزل را برای افراد سالم نیز فراهم می‌کند. با خرید بیمه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل، شما می‌توانید در صورت نیاز به خدمات پزشکی و پرستاری در منزل بهره‌مند شوید، بدون اینکه نیازی به بستری شدن در بیمارستان داشته باشید.

از دیگر مزایای خدمات پزشکی و پرستاری در منزل برای افراد سالم می‌توان به صرفه‌جویی در هزینه‌های پزشکی اشاره کرد. با این داشتن بیمه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل، شما می‌توانید در صورت نیاز به خدمات پزشکی و پرستاری در منزل، از هزینه‌های کاهش یافته‌ای نسبت به هزینه‌های بستری در بیمارستان بهره‌مند شوید.

با این حال، برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط و جزئیات بیمه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل برای افراد سالم، بهتر است با بیمه‌گر خود تماس بگیرید و شرایط و جزئیات پوشش را با او مشاوره کنید.

 

شماره های دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱۴۴۷۶۹۱۳۲-۰۲۱

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۰

نشانی دفتر : تهران ، منطقه ۲۲ ، شهرک گلستان ، بالاتر از میدان اتریش ، بلوار لاله ، لاله سوم غربی ، پلاک ۲۶ ، واحد ۱

آیا پوشش خدمات پرستاری و پزشکی در منزل برای افراد سالم شامل تمامی خدمات پزشکی است؟

پوشش خدمات پرستاری و پزشکی در منزل برای افراد سالم به عنوان یک بیمه، شامل تمامی خدمات پزشکی نیست. این بیمه بیشتر برای افرادی است که به دلایلی نیاز به مراقبت در منزل دارند، مانند افراد بیمار، مریض خانگی، افراد مسن و فردانی که پس از یک عمل جراحی به مراقبت در منزل نیاز دارند.

بیمه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل شامل خدمات پرستاری، فیزیوتراپی، پزشکی، تغذیه، پوشاک و تجهیزات پزشکی و سایر خدمات مرتبط با بهداشت و درمان است که بستری نبودن بیمار را تضمین می‌کند. مثلاً مراقبت‌های پرستاری از جمله تغذیه، تعویض لباس، تمیز کردن زخم و تزریق دارو و سایر خدمات پزشکی در منزل به بیمار ارائه می‌شود و هزینه‌های مرتبط با این خدمات توسط بیمه پوشش داده می‌شود.

به همین دلیل، برای افراد سالم، بیمه خدمات پزشکی و پرستاری در منزل شامل پوشش کامل تمامی خدمات پزشکی نیست و برای پوشش تمامی خدمات پزشکی، بهتر است به بیمه‌های دیگری مراجعه کنید که پوشش‌های گسترده‌تری را ارائه می‌دهند.

آیا بیمه بانک مرکزی خدمات پرستاری و پزشکی در منزل را در تمام نقاط کشور ارائه می‌دهد؟

بله، بیمه بانک مرکزی خدمات پرستاری و پزشکی در منزل را در تمام نقاط کشور ارائه می‌دهد. این بیمه به عنوان یکی از بیمه‌های محبوب در ایران، با شرکت‌های پزشکی و پرستاری معتبر در سراسر کشور همکاری می‌کند تا بتواند خدمات پرستاری و پزشکی در منزل را به مشتریان خود ارائه دهد.

بستری نشدن بیمار در بیمارستان و درمان در محل زندگی خود، به عنوان یکی از مزایای خدمات پزشکی و پرستاری در منزل، این امکان را فراهم می‌کند که افرادی که در مناطق دورافتاده یا شهرهایی با تقاضای بیشتر برای خدمات پزشکی و پرستاری مواجه هستند، به راحتی به خدمات مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

به هر حال، برای اطلاعات دقیق درباره پوشش جغرافیایی خدمات پزشکی و پرستاری در منزل توسط بیمه بانک مرکزی، بهتر است با کارشناسان بیمه بانک مرکزی تماس بگیرید و از آن‌ها جزئیات بیشتری درباره پوشش‌های این بیمه در منطقه‌ی خودتان بدست آورید.

آیا بیمه بانک مرکزی خدمات پرستاری و پزشکی در منزل را برای افراد بالای ۶۵ سال نیز ارائه می‌دهد؟

بله، بیمه بانک مرکزی خدمات پرستاری و پزشکی در منزل را برای افراد بالای ۶۵ سال نیز ارائه می‌دهد. این بیمه قابلیت پوشش خدمات پزشکی و پرستاری در منزل را برای تمامی افراد، بدون توجه به سن یا وضعیت سلامتی آن‌ها، فراهم کرده است.

از آنجا که افراد بالای ۶۵ سال ممکن است به علت بیماری‌های مزمن و شرایط جسمی نیاز به مراقبت و درمان ویژه داشته باشند، خدمات پرستاری و پزشکی در منزل می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا بهترین مراقبت‌های پزشکی را در محل زندگی خودشان دریافت کنند.

می‌توانید با مشاوره با کارشناسان بیمه بانک مرکزی، درباره پوشش‌های خدمات پزشکی و پرستاری در منزل برای افراد بالای ۶۵ سال اطلاعات بیشتری بدست آورید و شرایط پوشش را با آن‌ها مشاوره کنید.

پرستاری و مراقبت شبانه روزی در منزل

در صورتی که قصد استخدام مراقب یا پرستار شبانه روزی در منزل را دارید ، از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۵

شماره های همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

همکاری با ما

همچنین در صورتی که قصد همکاری با ما در زمینه مراقبت های ویژه ICU و CCU را دارید با ما تماس بگیرید.

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۲

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

خدمات درمانی در منزل

همچنین برای دریافت خدمات درمانی در منزل از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

شماره دفتر : ۴۴۷۶۹۱۰۸-۰۲۱ داخلی ۱

شماره همراه : ۰۹۱۲۰۱۳۱۷۵۱

 

مرکز خدمات پرستاری رز با پرستارانی مجرب ، آماده ارائه انواع خدمات پرستاری به سالمندان در منزل به صورت شبانه روزی در شمال تهران و به ویژه منطقه الهیه با بهترین کیفیت و با بهترین قیمت می باشد

 

جمعیت سالمندان به علت بالارفتن سن امید به زندگی در جوامع مختلف روبه افزایش است؛ از این رو اگر برای آن برنامه ریزی مدونی صورت نگیرد، در آینده چالش هایی را در حوزه مراقبت از سالمندان ایجاد می کند.

 

در دهه ۹۰ میلادی سن امید به زندگی ۴۸ سال بود اما اکنون به حدود ۷۵ سال رسیده که نشان دهنده پیر شدن جمعیت جهان است. حتی برخی آمارها نشان می دهد سن امید به زندگی تا سال ۲۰۳۰ به بالای ۹۰ سال می رسد.

 

مطالعات جدید نشان می دهد که عوامل روانی همچون اضطراب و افسردگی بیش از بیماری‌ های جسمی بر وضعیت آرامش و آسایش سالمندان تاثیر می گذارند؛ از این رو گردش در طبیعت، قدم زدن در میان درختان، پرستار سالمند در شهرک غرب

 

نگاه کردن به گله های حیوانات و نشستن در کنار جوی آب تاثیر بسیار زیادی بر سلامت روانی و به دنبال آن جسمی افراد دارد زیرا نقش آرامش در سلامت روانی و جسمی افراد انکارناپذیر است.

آیا بیمه بانک مرکزی پوشش خدمات پرستاری و پزشکی در منزل را برای بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن نیز فراهم می‌کند؟

بله، بیمه بانک مرکزی پوشش خدمات پرستاری و پزشکی در منزل را برای بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن نیز فراهم می‌کند. بیماری‌های مزمن به عنوان بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری‌های قلبی، بیماری‌های عصبی، سرطان و بیماری‌های تنفسی شناخته می‌شوند که نیاز به مراقبت و درمان مداوم دارند.

خدمات پرستاری و پزشکی در منزل برای بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن، می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا در محیط خانگی خودشان به بهترین شکل مراقبت شوند و نیازهای پزشکی و بهداشتی خود را برطرف کنند. این خدمات شامل مراقبت پزشکی، پرستاری، فیزیوتراپی، تغذیه، پوشاک و تجهیزات پزشکی و سایر خدمات مرتبط با بهداشت و درمان است.

با توجه به اینکه بیماری‌های مزمن معمولاً به شکل مداوم تاثیر گذارند، خدمات پرستاری و پزشکی در منزل می‌تواند به بیماران و خانواده‌هایشان کمک کند تا در طولانی مدت، بهترین مراقبت‌های پزشکی را دریافت کنند و از سفرهای مکرر به بیمارستان‌ها کاسته شود.

برای اطلاعات دقیق‌تر درباره پوشش خدمات پرستاری و پزشکی در منزل برای بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن، بهتر است با کارشناسان بیمه بانک مرکزی تماس بگیرید و جزئیات بیشتری درباره پوشش‌های این بیمه در این زمینه بدست آورید.

 

مرکز خدمات پرستاری رز با کادر پرستاری مجرب و متخصص آماده نگهداری از سالمندان و بیماران شما می باشد .

 

استخدام پرستار سالمند شبانه روزی

در صورتی که قصد استخدام پرستار سالمند در شهرک غرب را دارید می توانید از طریق شماره تماس های زیر اقدام نمایید.

 

۹۱۳۲ ۷۶ ۴۴ – ۰۲۱

۹۱۰۸ ۷۶ ۴۴ – ۰۲۱