توریست درمانی جهان پخش آرام
09
فروردین

توریست درمانی به چه معناست؟

توریست درمانی به معنی سفر به یک شهر یا کشور دیگر برای دریافت خدمات پزشکی و درمانی است. توریست درمانی می تواند در راستای سفر به کشورهای پیشرفته تر برای دریافت خدمات درمانی بهتر باشد، یا سفر به یک کشور دیگر برای دریافت خدمات درمانی ارزان تر.

تعریف واحد و یکسانی که می توان برای توریست درمانی ارائه کرد این است که سفر کردن به کشورهای خارجی دیگر برای درمان و به قصد گرفتن خدمات درمانی و سلامتی را همان گردشگری سلامت می گویند.
بزرگترین تقاضا برای توریست درمانی در زمینه جراحی درمانی است. این امر می تواند به دلیل دریافت جراحی مطمئن که متقاضی در کشور خودش از نتیجه آن اطمینان ندارد، جراحی در زمینه ای که تکنولوژی آن در کشور بیمار وجود ندارد، یا به دلایل دیگری باشد.

از دلایل دیگر سفر به کشور دیگر مخصوصا ایران جهت دریافت خدمات درمانی ، جراحی های زیبایی است

این مسئله به خصوص در زمینه سفر به کشورهای در حال توسعه بیشتر است. زیرا هزینه های جراحی و سفر در این کشورها کمتر از سایر کشورهای توسعه یافته و پیشرفته است.

توریست درمانی در زمینه های دریافت خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا یا دریافت خدمات با هزینه های کمتر نیز بسیار معروف است.

توریست درمانی برای چه کسانی مناسب است؟

توریست درمانی برای افرادی مناسب است که خواهان دریافت خدمات بهداشتی و درمانی در زمینه ای هستند که به آن در کشور خود دسترسی ندارند.

دلایل عدم دسترسی چیست ؟
عدم وجود تکنولوژی: تفاوت فن آوری در کشورهای مختلف در بهداشت و درمان و اختلاف سطح تکنولوژی  بسیار زیاد است.

افرادی که در کشورهای در حال توسعه یا توسعه نیافته زندگی می کنند، ممکن است برای درمان، نیاز به دسترسی به تکنولوژی داشته باشند که در کشور خودشان موجود نیست و سرمایه و تمکن مالی لازم برای درمان در کشورهای پیشرفته را نیز دارند. این افراد می توانند به کشورهای پیشرفته سفر کرده و از خدمات درمانی آن کشور استفاده کنند.

عدم اطمینان به تجهیزات و امکانات موجود: بسیاری از افراد که نیاز به خدمات درمانی دارند، ممکن است با وجود تکنولوژی و تجهیزات و دانش در کشور خود، باز هم جهت اطمینان بیشتر بخواهند به کشورهای پیشرفته تر برای درمان سفر کنند.

هزینه های زیاد: بسیاری از بیماران به دلیل این که هزینه های درمان در کشور خودشان بالاست، به کشورهای ارزان قیمت تر سفر می کنند و از مراکز درمانی در آن کشور استفاده می کنند.
در کل توریست درمانی برای هر سه دسته افراد فوق در صورتی که بتوانند هزینه های لازم را پرداخت کنند، مناسب است.

توریست درمانی چیست

فواید توریست درمانی چیست؟

توریست درمانی به رشد و توسعه ی اقتصادی و همچنین استانداردهای زندگی انسان یاری می رساند و مزیت های آن به صورت زیر می باشد:

در رشد و توسعه ی اقتصادی موثر می باشد.
مشاغل بهداشتی- درمانی بسیاری را به وجود می آورد.
امکانات بهداشتی زیادی را به وجود می آورد.
باعث دسترسی به تازه ترین فناوری های پزشکی می شود.
به لحاظ کیفی، زندگی تمامی کسانی را که درگیر این فرآیند می باشند را بهبود می بخشد.

دلایل انتخاب توریست درمانی چیست؟

علل بسیاری وجود دارد که موجب می گردد تا انسان ها برای درمان و معالجه ی پزشکی به سایر کشورها مراجعه نمایند که مهم ترین آن ها عبارتند از:
نا امیدی از انجام درمان در کشور خود
دسترسی نداشتن به مراقبت های پزشکی – درمانی
نداشتن بیمه و درآمد کافی برای پوشش دادن هزینه های خدماتی درمانی محلی
تنوع در انتخاب راه های درمانی
محبوبیت روزافزون و در حال رشد برای خدمات درمانی – پزشکی خارج کشور
نداشتن لیست انتظار
دسترسی به تازه ترین و مدرن ترین تکنولوژی ها
علاقه مندی به دریافت کردن مراقبت های پزشکی دور از مکان همیشگی و یکنواخت

ipdtourism

خدمات توریست درمانی شرکت جهان پخش آرام چیست؟

متقاضیانی که از خارج از کشور می خواهند به ایران برای درمان سفر کنند، می توانند از خدمات شرکت جهان پخش آرام استفاده کنند

توریست درمانی شرکت جهان پخش آرام  در زمینه جراحی زیبایی، جراحی پلاستیک، جراحی های درمانی، خدمات دندانپزشکی و بسیاری خدمات دیگر می تواند متقاضیان خارج از کشور را همراهی کند. این خدمات شامل دریافت ویزا، هماهنگی برای حمل و نقل برای سفر به ایران و همچنین حمل و نقل در ایران، اسکان و خدمات مربوطه، هماهنگی برای ویزیت و تشخیص، ترجمه مدارک و ارائه به مرکز درمانی، هماهنگی برای خدمات درمانی، مراقبت پس از درمان، مستند سازی، مترجمی و … می باشد.

متقاضیانی که از ایران می خواهند به خارج از کشور برای درمان و خدمات پزشکی مراجعه کنند، از طریق شرکت جهان پخش آرام می توانند این کار را انجام بدهند. این خدمات شامل هماهنگی برای دریافت ویزا از کشور مقصد، هماهنگی برای اسکان، حمل بیمار، ترجمه مدارک و ارائه به مرکز درمانی مربوطه، هماهنگی برای ویزیت، هماهنگی برای درمان یا جراحی، مراقبت بعد از درمان و هماهنگی برای بازگشت به کشور می باشد.

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]